30. októbra 2015

Pumpkin Halloween Nails Art

Krásny piatkový večer všetkým!
Konečne sa hlásim s ďalším článkom a to nie hocijakým! Síce som mala v pláne urobiť 2 strašidelné nechtové designy ale priznám sa nemohla som to štvrté nechtové zdobenie vymyslieť aj keď som sa veľmi snažila. Skrátka mi došla inšpirácia. A preto som urobila iba toto jedno tekvičkové. (A aj to som vymýšľala skoro dva dni).  Bez zbytočných rečí sa vrhnime priamo k podstate tohto článku :)
Toto nechotvé zdobenie zvládne úplne  každá a nebudete naň toho ani veľa potrebovať. Len čierny lak, oranžový (tekvičkový), tenký štetec na zdobenie a nakoniec priesvitný lak.

 POSTUP:

  • Na nechty si nanesieme dve vrstvy oranžového laku a necháme poriadne zaschnúť.
  • Čiernym lakom a za pomoci si nakreslíme ľubovoľné tváre tekvičkových strašiakov.
  • Ja som námety hľadala na internete a podľa obrázkov sa snažila nakresliť tváre.
  • Potom už len na záver prelakujeme nechty priesvitným lakom aby dlhšie vydržali.

Tak dúfam, že sa vám toto moje dnešné zdobenie páčilo. A veľmi by ma zaujímalo, keď že je už ten Halloween zajtra, či sa chystáte na dáku strašidelnú párty a ak áno tak v akej maske? To je odo mňa všetko, prajem krásny zvyšok večera :)
Andrea Nalens

2 komentáre:

  1. Jéé, ty jsou povedené! :) Škoda, že Halloween letos neslavím, jinak bych se nechala tímto vzorek ihned inspirovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to ja zlaté:))) aj keď helovin moc neuznavam rada pozeram pdobne veci a teba tie nechty som si všimla veľmi bavia len tak dalej:)) Inak rada by som videla ako si spravila to líčenie ako bábika s tými ustami hehe:)) je to naozaj super

    OdpovedaťOdstrániť