19. októbra 2015

Halloween two nails art- Bloody and Skull

Máme tu pomaly ale isto Halloween a tak ma napadlo urobiť menšiu sériu nechtových designov práve na tento tak trošku strašidelný sviatok. Tý čo ma sledujú na instagrame určite už stihli zaregistrovať tieto 2 strašidelné zdobenia nechtov, ktoré som sa rozhodla z časovej tiesne spojiť do jedného článku.V zálohe mám aj videá  alebo tak povediac tutorialy na zohtovenie týchto designov. Ale keďže ich nestihnem všetky načas zostrihať tak som sa rozhodla ich pridať k článkom neskôr, teda až po Halloweene.
Obe tieto zdobenia sú nesmierne jednoduché ale veď to sami uvidíte v ich videonávodoch a bola pre mňa nesmierna zábava ich vytvárať a určite bude aj pre Vás ak sa ich rohodnete vyskúšať.
Budete potrebovať: Ako inak laky na nechty (biely, čierny, fialový a priesvitný),tenkú pásku na zdobenie nechtov. ktorou som si vytvorila pásiky. Ďalej tenký štetec na nakreslenie tváre.
Postup:Najskôr som si na nechty naniesla dve vrstvy lakov (bieleho a fialového). Počkala kým zaschnú a začala s kreslením tváre na biele nechty. Potom som si nastrihala približne 2-3 cm dlhé pásiky a ponalepovala ich na fialové nechty. Snažila som sa ich dávať trošku viacej priseba, pretože sú dosť tenké. Keď som ich konečne všetky ponalepovala pretrela som nechty čiernym lakom. Nechala ho pár minút zaschnúť a potom poodlepovala pásky. Nakoniec som na všetky nechty naniesla priesvitný lak.

Na tieto krvavé som našla strašne veľa postupov a aj rôznych variant až som sa nakoniec rozhodla pre tak trošku vlastnú, spojenú s ombre. Nechcela  som nechty urobiť až veľmi strašidelné a preto som upustila od všetkých zbytočností.
Budete potrebovať: hubku-špongiu  na nechty, tenký štetec a samozrejme biely a červený lak. 
Postup: Ako prvé som na nechty naniesla dve vrstvy bieleho laku. Potom pomocou špongie vytvorila červeno- biely ombre efekt. Ďalej som červeným lakom a za pomoci štetca nakreslila ,,krv". Na záver môžete ešte nechty prelakovať priesvitným lakom aby dlhšie vydržali ale ja som to neurobila.  

Takto o týždeň pridám ďalšie 2 Halloween nechtové designy. Dúfam, že sa Vám tie dnešné páčili a kľudne mi do komentárov napíšte ktoré z týchto dvoch je lepšie.
Andrea Nalens

13 komentárov: