1. septembra 2015

Summer nail art N.3- Nails inspired by a drink Collab with Veronika Sunrise

Tak a máme tu posledný nechtový collab článok s Veronikou! Na tento som sa tešila asi najviacej pretože Veronika vymyslela naozaj zaujímavú tému a tou je nchty inšpirované miešanými nápojmi.
Ja som si vybrala Sex on the beach a Veronika Sunrise zase Mojito.  Oba nápoje sú krásne farebné a skvelo tam vidieť ten ombre prechod so svetlého do tmavého alebo naopak.
Veronikine nechty sa mi veľmi páčia. Vidno že si na nich dala naozaj záležať a vyhrala sa s detailami. Krásne sa jej podaril docieliť ombre prechod. A veľmi sa mi páči jej nápad s trblietkami a ovocím. Viac fotiek jej krásnych mojitových nechtov  nájdete na jej blogu Thebestsunriseofmylife.blogspot.sk

Čo sa tých mojich týka.... Nanešťastie som nemala po ruke žiaden Sex on the beach ale vynašla som sa. Zhodou okolností som dva dni dozadu dostala krásny kvietok ktorého farby sa zhodujú s tými na mojich nechtoch. A tak som túto malú náhodu využila :)
 Postup je veľmi jednoduchý. Pre vytvorenie ombre nechtov budete potrebovať iba biely lak, priesvitný lak, aspoň 2 farebné laky ( jeden tmavší a druhý svetlejší), hubku, vatové tyčinky a odlakovač.  Veľa návodov na ombre nechty nájdete na youtube ale aj tak ho sem pre istotu napíšem :)
  • Na nechty nanesieme dve vrstvy bieleho laku a necháme poriadne zaschnúť. 
  • Zoberieme si hubku na ktorú nakreslíme lakom čiary a potom už iba odtláčame na nechty. 
  •  Odtláčanie ak je slabé zopakujeme ešte raz.
  • Na záver nechty prelakujeme priesvitným lakom. 
Týmto uzatváram sériu collab článkou s Veronikou. Bola to pre mňa nesmierna zábava a aj nová skúsenosť. Dúfam, že sa Vám články páčili. Schválne mi napíšte do komentárov ktorá téma bola podľa vás tá naj. Či Sailor nails, Floral nails alebo Nails inspired by a drink.
.Prajem Vám krásny zvyšok večera.
Andrea Nalens

6 komentárov:

  1. Ďakujem krásne za super skúsenosť, veľmi ma naša spolupráca bavila, musím nás pochváliť že sme vytvorili skvelé nail arty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja Ti Ďakujem Veronika :) Bola to super spolupráca veľa mi dala a skvelo sme ju zvládli :) Sme skrátka šikovné :)

      Odstrániť
  2. peknee velmi savam podarili teda:)) musim sa priznat ze mam problem najst tvoj blog od kedy si zmenila adresu a tak som skusala google:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Viem viem preto som zmenila názov zase na ten pôvodný.

      Odstrániť
  3. Krásné inspirace. Já a lakování nehtů, to je moje největší kosmetická slabina.. Prostě se mi vždycky o něco otřu, lak je pryč a můžu od znova..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Juuj to sa aj mne stáva, lavne ak použijem viac vrstiev laku. Je to totálna katastrofa ale aj tak sa nevzdám a či už na prvý alebo piatý pokus dokončim to :D

      Odstrániť