4. septembra 2015

Owls nails art inspired by earphones

Ahojte!
Pred pár mesiacmi som si v Primarku kúpila nádherné slúchadla so sovičkami. Keď som ich uvidela v obchode musela som ich mať. Som z nich nadšená aj keď kvalita zvuku nie je 100% ale vynahrádzajú to designom. Dlho som sa pohrávala s myšlienkou nakresliť tie isté sovičky na nechty. Už v minulosti som robila podobný nechtový článok so sovičkami ktorý si môžete pozrieť TU. Článok mal vtedy obrovský úspech, čo ma veľmi milo prekvapilo a preto som sa aj rozhodla spraviť tento ďalší nechtový design so sovičkami.
Snažila som sa použiť rovnaké farby ako boli aj na slúchadlách čiže tyrkysovomodrú ako základ, fialovú na krýdla a bruško, žltú na zobák a srdiečka oranžovú a modrú tiež na srdiečka, Bielu a čiernu na oči,  Postup som zvolila rovnaký ako pri predošlom sovičkovom designe. 
Tak a sme na konci dnešného článku. Dúfam, že sa Vám páčil a napíšte mi ak máte nejaké nápady na ďalšie nechtové kreácie. Veľmi sa poteším každému komentáru :)
Prajem krásny zvyšok večera.
Andrea Nalens

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem nie nemám. Všetko čo používam sú len laky a sada zdobiacích štetcov na nechty :)

      Odstrániť
  2. wow, je to super, ja by som z toho mala jednu veľkú machulu! určite pridávaj viac nail artov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ľúbezná a určite budem už teraz mám hlavu plnú nápadov na ďalšie nail arty :)

      Odstrániť