26. septembra 2015

MOTD- jemné hnedé líčenie

Ahojte! Zatiaľ čo všetko pripravujem na veľké rozbehnutie blogu a youtube chanelu a popritom čakám na veci potrebné na to, som sa rozhodla urobiť ďalší líčiací článok s úžastnou paletkou od Too Faced Chocolate Bar. Tentokrát som si pre Vás pripravila krásne jemné hnedé líčenie určené na každodenné nosenie. Je veľmi jednoduché, rýchle a hlavne ľahko kombinovateľné. Tý čo môj blog sledujú pravidelne vedia, že som so veľmi obľúbila paletku od Too Faced, ale viem všetkého veľa škodí a tri líčenia z touto aj keď úžasnou paletkou sú akurát tak dosť :) A preto ďalšie líčenie bude úplne iné a už s inou paletou.
Postup tohto líčenia je veľmi jednoduchý:

  • naniesla som na celé viečko podkladovú bázu pod očné tiene od Dermacolu
  • ďalej som pokračovala nanesením svetlého tieňu (coconut creme) na celé viečko
  • o niečo viac krémový tieň (butter pecan) som naniesla do vnútorneho kútika oka
  • začala som tieňovať s rum raisin a puddin ohyb oka
  • Na záver líčenia som už len nakreslila čiernu linku a použila riasenku


Dúfam, že sa Vám líčenie páčilo. Prajem krásny zvyšok večera.
Andrea Nalens

7 komentárov:

  1. Líčení máš pěkné, povedlo se ti a moc ti to sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Příjemné líčení. Čokoládu mám hodně ráda, přemýšlím nad koupí Semi Sweet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite si ju kúp oplátí sa do nej investovať. Ja som s ňou veľmi spokojná a nevymenila by som ju za nič :)

      Odstrániť
  3. prva fotka sami velmi pači dobre to vyzera apekne sa ti to podarilo:)

    OdpovedaťOdstrániť