8. septembra 2015

Karin Herzog -Professional Cleansing and CelluBlue 2x review

Ahojte, nedávno mi bola navrhnutá spolupráca. Na základe ktorej som dostala krém Karin Herzog- Professional Cleansing a CelluBlue. A tak dnes som si pripravila recenzie na tieto dva produkty. Bez ďalších zbytočných rečí prejdem rovno k recenzovaniu :)
Krém je určený na odstraňovanie nečistôt a make-upu z pleti. Krásne odstraňuje vodeodolný make-up, čistí póry a pritom je šetrný k pleti. Vôbec ju nedráždi a preto ho môžete používať aj na oči. Pleť nevysúša skôr naopak, pekne ju hydratuje. 
Krém sľubuje:
  • Šetrné odstránenie nečistôt bez použitia agresívnych komponentov
  • Vysoko účinné odstránenie vodeodolného make-upu 
  • Účinne čistí póry od necistôt, kožného tuku a kozmetiky
  • Nevyvoláva podráždenie v okolí oči a na ostatných miestach s veľmi citlivou pokožkou
  • Obnovuje optimálnu rovnováhu pH
  • Hydratuje a zjemňuje pokožku 

Použitie- Malé množstvo si nanesieme na ruky pár sekúnd zohrievame na rukách a potom nanesieme na celú tvár poprípade časť tváre ktorú chceme zbaviť nečistôt alebo make-upu. Krém nanášame krúživými pohybmi a snažíme sa ho ako keby masírovať do pokožky. Potom si už len tvár opláchneme vodou. Krém je mastnejšej konzistencie a preto je nutné tvár opláchnuť minimálne 2x aby sme sa zbavili mastnoty.
Professional Cleansing si môžete zakúpiť TU.
 Ďalším produktom je CelluBlue. Jedná sa o vlastne o silikónový kalíšok, ktorý odstraňuje celulitidu a pomarančovú kožu. Ja osobne netrpím nejak zvlášť celulitidou a ani pomarančovou kožou ale priznám si mohlo byť aj lepšie. Preto som sa veľmi potešila keď mi ponúkli tento produkt na otestovanie.
 A ako sa vlastne táto vecička používa? Na kožu nanesieme trošku masážneho oleja (alebo postačí aj obyčajný kokosový olej) a pomocou CelluBlue prevádzame masáž. Stlačíme CelluBlue a prisajeme ho na ,,postihnutú" oblasť kože, tým sa kalíšok prisaje ku koži a potom už len prechádzame po koži. Mala by sa táto masáž prevádzať každý deň, ale priznám sa, ja som na to občas zabudla. Približne po mesiaci sa dostavia viditeľné účinky.
Ale  nie je to všetko len o masáži. Určite treba zmeniť aj stravu, začať jesť viacej ovocia a zeleniny, obmedziť sladké a mastné jedlá a hlavne začať sa hýbať. Vymyslieť si nejakú športovú aktivitu.
Nie je vhodné ho používať ak máš  poškodenú pokožku alebo trpíš ochorením obehového systému.
V priebehu používania sa môžu na koži objaviť modriny vtedy sa odporúča použivať CelluBlue iba 2-3x do týždňa.
CelluBlue si môžete kúpiť TU.

Tak to je odo mňa na dnes všetko. Prajem krásny zvyšok dňa :)
Andrea Nalens

8 komentárov:

  1. Tak to vypadá oboje moc dobře, hlavně mě zaujal ten kalíšek. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S krémom som bola viac než spokojná a kalíšok ma tiež prekvapil :)

      Odstrániť
  2. Nějak bych nevěřila, že to na tu celulitidu pomůže:D
    ladycaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa nedostavia výsledky po prvom použití ale pomaličky postupom času to trošku pomôže :)

      Odstrániť
  3. ja si myslim že celulitida je skor dedična alebo proste to zavisi dost od genov, pretože som si všimla že niektoré chude to maju a niektore zas nie, a tak je to aj s moletkami niektore maju niektore nie, alebo zaleži či ma niekto skor sedave zamestnanie alebo nie je to dosť odlišne v tomto, ale inak toto može byť dobra vec na premasirovanie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohvie ale určite sa dá s ňou aj niečo urobiť ako sa len vyhovárať na zlú genetiku :D To som už aj ja videla na úplne chudučkých babách. Ale tam ti veľa spraví aj to kolko denne príjmas tekutín a ako sa stravuješ.

      Odstrániť
  4. Nech premyslam ako premyslam stale nerozumiem ako Karin Herzog suvisi s plastom proti celulitide. Aka firma, e-shop, alebo osoba je vlastne za tymto PR?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Karin Herzog je Švédska kozmetická značka. A Cellublue je prípravok proti celulitíde. Tieto prípravky nie sú od tej istej značky iba som ich dala do jedného článku. Preto ťa to trošku zmiatlo. :)

      Odstrániť