1. augusta 2015

Vyhodnotenie Summer Giveaway

V prvom rade by som sa Vám chcela veľmi pekne poďakovať. Vôbec som nedúfala, že sa zapojí do súťaže toľko ľudí. Ďakujem hlavne za krásne komentáre, ktoré ma veľmi potešili a povzbudili v písaní a celkovo v blogovaní. Ste úžasný a bez Vás by tento blog nebol.
Do Summer Giveaway sa Vás zapojilo veľa, Giveaway dosiahla až krásnych 60 komentárov. Čo ma nesmierne teší. Ale vyhrať môže iba jedna. Takže to nebudem už zbytočne predlžovať a prejdem rovno k žrebovaní. Výherkyňu som vybrala pomocou random.org. A je ňou Betty Behanova! 
GRATULUJEM! Výherkyňu budem kontaktovať emailom a Vám ešte raz krásne ďakujem, že sa Vás do súťaže toľko zapojilo. Nemusíte si zúfať určite vymyslím čoskoro ďalšiu zaujímavú súťaž :)

Prajem krásny zvyšok dňa :)
Nalen

4 komentáre: