6. augusta 2015

Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar eyeshadow palette

Ahojte,tý čo ma sledujú na instagrame určite tušia o čom bude dnešný post. Nedávno som si totiž kúpila nádhernú paletku očných tieňov od Too Faced. Konkrétnejšie ide o paletku Chocolate Bar odtieň Semi-Sweet. A dnes Vám prinášam na túto krásnu paletku recenziu. Asi začnem tým, že to bol celkom spontánny nákup, nemala som totiž to v pláne si kupovať žiadnu kozmetiku, ale keď som ju uvidela v obchode, nemohla som ju tam skrátka nechať.
Prvé čím ma zaujala bol jej obal, ktorý vyzerá presne ako čokoláda. Myslím  si, že to je dobrý nápad a spracovanie obalu je neskutočne. Videla som tento design aj u iných paliet, ale toto prevedenie mi príde zatiaľ najlepšie. Druhé čo som si hneď všimla je neuveriteľná čokoládová, sladká vôňa očných tieňov. Naozaj vonia ako čokoláda, ba dokonca is dovoľujem tvrdiť, že vonia ešte lepšie ako skutočná čokoláda. Táto sladká vôňa čokolády je spôsobená tým, že očné tiene sú vyrobené zo skutočného kakaového prášku.
Celá paleta je inšpirovaná čokoládou a jej najrôznejšími druhmi. Preto aj jednotlivé názvy tieňov nesú dosť príznačné názvy. Paleta obsahuje 14 menších tieňov a 2 väčšie. Dosť ma prekvapilo, keď som sa dozvedela, že ide o vlastne prvú paletu, ktorá kombinuje účinky čokolády so skvele pigmentovanými tieňmi.
Táto paletka má krásne zemité odtiene a hodí sa aj rovnako ako aj na denne tak aj na večerné líčenia. Dajú sa s ňou vykúzliť naozaj krásne farebné kombinácie a ponúka veľa možností.                               Po nanesení tieňov na oči som stále cítila ich príjemnú vôňu, ktorá ma nútila dýchať zhlboka aby som si ju mohla viac vychutnať. Tiene majú výbornú pigmentáciu a skoro vôbec sa neprášia, na očiach skvelo držia.
  Prvá fotka je s blezkom a druhá bez blesku:
 Mala som pôvodne v pláne pridať líčenie do tejto recenzie ale kvôli zlým svetelným podmienkam spôsobeným hrozným upršaným anglickým počasím z toho urobím radšej samostatný post. Je to lepšie ako sem pridávať nekvalitné príliš tmavé fotky, na ktorých líčenie ani poriadne nevidno. A preto možete onedlhočakať na blogu líčenia s touto úžastnou paletkou. Áno dobre čítate naozaj je tam napísané líčenia. Totižto rozhodla som sa urobiť jedno denné a druhé večerné líčenie s použitím tejto paletky a spojit to do jedného postu. Tak dúfam, že sa Vám budú páčiť.
Je to naozaj kvalita, ktorá mi stála za tú cenu, ktorá bola tuším okolo 40 libier. Tiene sú zamatovo hebké, skvelo pigmentované, vôbec sa netrúsia ani neopadávajú a navyše krásne voňajú. U mňa to bola skrátka láska na prvý pohľad.Nemôžem inak, než len túto paletu kladne hodnotiť a všetkým ju vrelo odporučiť.

A čo vy tiež vlastníte túto paletku alebo uvažujete o jej kúpe? Dajte mi vedieť do komentárov aký máte na ňu názor, či so mnou súhlasite alebo nie. Prajem krásny zvyšok dňa.
Nalen

4 komentáre:

  1. velmi pekne farby ma a ten obal sasnim teda pohrali že čokolada hehe:)) somzvedava na to ličenie, ale keď máš aj tmavé fotky daju sa zosvetlit programom photofiltre ja to tak robim stále a fotka vyzera potom pekne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten obaj je super a v skutočnosti vyzerá ešte lepšie ako na fotke. Budem sa snažiť cez najbližšie voľno pridať ten článok ale musí aj počasie aspoň trošku so mnou spolupracovaŤ :) Aj ja mám na to programy ale er mi hento sa naozaj zosvetliť nedalo :/

      Odstrániť
  2. Po paletke pozerám už pomerne dosť dlho ale dostupnosť u nás je mizerná . Takže ak pôjdem najbližšie niekde do zahraničia beriem ju . Videla som už veľa recenzií a táto tvoja je jedna z tých najlepších . Tie farby ma dostali , v dobrom ti ju závidím a netrpezlivo budem čakať na nejaké líčenie . :)

    Na mojom blogu práve prebieha giveawy budem rada ak sa zapojíš . :)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2015/08/happy-birthday.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že sa dá objednať ale na všetkých slovenských stránkach kde som ju našla je momentalne vypredana :/ Ďakujem ti Barborka, ani nevieš ako ma tvoj komentár potešil. A veľmi pekne ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť