24. augusta 2015

Summer nail art N.2- Floral nails- collab with Veronika Sunrise


Tak a máme tu pondelok, čo znamená ďalší collab článok s Veronikou! Dúfam, že ste sa naň tešili aspoň z polovice tak veľmi ako ja :) Dnes sme si zvolili kvietkovanú tému, pretože kvety neodmysliteľne patria k letu. Rozhodli sme sa pre spoločný tyrkysový podklad a zvyšok sme nechali už len na fantázii.
Veronikin výtvor sa mi veľmi páči. Obzvlášť tá kombinácia tyrkysovej a fialovej. Nechty sa jej náramne vydarili.  Na viac fotiek nielen nechtového designu sa môžete pozrieť na jej blogu                                                                                            Thebestsunriseofmylife.blogspot.sk

Ako podklad som použila rýchloschnúci lak od Rimmel z kolekcie Rity Ory v tyrkysovom odtieni. Tento lak som si veľmi obľúbila, dlho vydrží na nechtoch a navyše vyzerá skvelo. 
Rozhodla som sa pre kombináciu červených ruží a srdiečok. Prišlo mi to ako celkom dobrá kombinácia. Roztomilé srdiečka som nakreslila pomocou štetca a pomedzi ne dala biele bodky. Ruže  boli o niečo komplikovanejšie. Najskôr som si zmiešala biely a červený lak. Potom ním nakreslila malé machuľky pripomínajúce ruže. Ďalej som pomocou štetca dala dokreslila lupienky aby to pripomínalo viacej kvietok ako machuľu :D


Tak čo hovoríte na dnešný nechtový collab článok s Veronikou? Nezabudnite, že takto v pondelok bude ďalší posledný  nechtový collab článok. Prajem všetkým krásny zvyšok večera.
Nalen

4 komentáre:

  1. Tak tyto nehty sou úplně úžasné, strašně se mi líbí ty vzory, jsou skvělé letní až je škoda, že skoro končí léto :)! Jsou nádherný :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne. No veď to ja som si ani leto poriadne neužila a už je preč :/

      Odstrániť
  2. pekne su riadne oboje, šikovna si a na takych peknych nechtoch to ukaže ešte lepšie zavisť:))

    OdpovedaťOdstrániť