17. augusta 2015

Summer nail art N.1- Sailor nails with Veronika Sunrise


Ahojte, dnes som si pre Vás pripravila naozaj špeciálny post. Nielen že po dlhej dobe som sa opäť začala venovať nechtovému designu ale mám tu hneď pre Vás prvý collab post tohto blogu! A s kým iným som mohla spojiť svoje sily a vymyslieť niečo úžasné ako s blogerkou ktorá robí tie najlepšie nechtové designy a vždy má hlavu plnú skvelých nápadov? Veď predsa s Veronikou Sunrise z blogu thebestsunriseofmylife.blogspot.sk  Určite ju všetci poznáte :)
Pretože sme mali veľa nápadov povedali sme si, že jeden post nestačí a tak sme sa rozhodli spraviť 3. Pôjde vlastne o sériu nechtových designov inšpirovaných letom. Každý pondelok obe vydáme špeciálny nechtový post. Dnes sme si zvolili veľmi populárny námornícky štýl, ktorý skrátka patrí neodmysliteľne k letu.

Veronikine nechty:
Veronika sa naozaj s témou vyhrala. Veľmi sa mi páči jej nápad so srdiečkom rovnako ako aj krásne súmerné pásiky :)

Moje:
Dlho som rozmýšľala ako sa popasujem s touto témou, hodiny som hľadala na internete inšpirácie. Veľmi sa mi páčilo nechtové prevedenie majáka ale keď som sa to snažila urobiť, dopadlo to katastrofálne.
A preto som sa nakoniec rozhodla pre kotvičku na palci z a oblohu  s kŕdľom vtákov. Vtáčiky som nakreslila aj do kotvy čím ju trošku ozvláštnila. Na zvyšné nechty som zvolila klasický námornícky štýl. Čiže biele a modré prúžky.


Tak to je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa Vám dnešný post páčil. Nezabudnite sa mrknúť aj na Veronikin článok, určite stojí zato. Vytvorila krásny nechtový design :) 
A nezabudnite ešte máme pred sebou 2 nechtové designy a to 24. 8. a 31. 8. 
Nalen

26 komentárov:

  1. riadne vydarené nádhera a ta zlata bodka na modrých nechtoch velmi pekne ukaže šikovná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale niekedy je to naozaj fuška :)

      Odstrániť
  3. tvoje sa mi veľmi páčia! úplne krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ľúbezná veľmi ma potešil tvoj komentár :)

      Odstrániť
  4. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa zapojím, ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  6. Skvělé nehty! dokážu si je uplně představit někde na dovolené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné,akorát jsem si pořídila štětce a zdobící pera a chtěla bych taky vyzkoušet nějaký nail art. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Jee to je super určite o potom urob aj nejaký článok. Rada sa pozrem na tvoje výtvory :)

      Odstrániť
  8. Jůůů, jsi moc šikovná :) kéž by se mi také povedlo vykouzlit něco tak pěkného :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. great as usual :) Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nechtíky sa ti velmi vydarili :))) krása :) Musím už aj ja niečo skúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Určite aj ty urob nejaký ten nail art :)

      Odstrániť
  11. Jéééé tak ty se povedly ! Jsou krásné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. já tě hrozně obdivuju! na lakování nehtů jsem absolutní pako, vždycky je lak všude :/ :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neboj aj mne sa to stáva a to dosť často :D

      Odstrániť