30. augusta 2015

Gold eyes and red lips




Krásny večer všetkým!
Vonku máme zase škaredé počasie, v jednom kuse je zamračené a prší. Takže fotenie outfitov neprichádza do úvahy. Čo ma veľmi mrzí lebo som si nakúpila veľa letných vecí a rada by som nafotila nejaké tie pekné letné outfity skôr ako bude po lete. A tak kvôli nepriaznivému počasiu mám tu pre Vás ďalší článok s líčením. Tentokrát pôjde o kombináciu zlatých očí a červených pier. Na toto líčenie som sa chystala už dlhšiu dobu ale vždy mi do toho niečo prišlo. Preto som využila škaredé počasie a konečne si našla čas na líčenie. Ako sa hovorí všetko zlé je na niečo dobré. :)
  • Začala som klasicky nanesením svetlého tieňu na celé viečko. 
  • Ten istý tieň som naniesla aj pod obočie.
  • Do ohybu oka som naniesla hnedý tieň a začala celé oko kontúrovať.
  • Potom som začala nanášať zlaté tiene na viečko. Svetlejší som naniesla do kútika a tmavší rozotrela od stredu viečka až po jeho koniec.
  • Ďalej som už len celé líčenie očí dokončila nakreslením linky, ktorá sa začínala od polky oka.
  • Na záver som použila riasenku, zvýraznila si obočie tieňom, na pery naniesla červený rúž a líčenie bolo hotové.

Tak to je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa Vám líčenie páčilo. Nezabudnite zajtra bude posledný nail collab s Veronikou. Pripravili sme si pre Vás naozaj krásne nechtové designy na zaujímavú tému.
Andrea Nalens

4 komentáre:

  1. Kombinaci zlatých očí (ať už linek nebo stínů) a rudých rtů mám noc ráda:) Akorát letošní léto volím spíše nude rty. Na barvičky přijde čas zase na podzim:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa táto kombinácia veľmi páči a rada ju nosím. Viem že nie je na leto vhodná ale ja žijem v Anglicku a tu ako som zistila leto nechodí.

      Odstrániť
  2. Líčení se ti moc povedlo a rty vypadají taky úžasně... Skvělé líčení i na denní nošení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Terezka ani nevieš akú veľkú radosť mi urobil tvoj komentár :)

      Odstrániť