11. augusta 2015

2x líčenia s paletkou od Too Faced Chocolate Bar

Ahojte, dnes som si pre Vás prichystala 2 veľmi jednoduché ale zato výrazné líčenia s paletkou Chocolate Bar od Too Faced. Podobný článok o líčení tú nebol už strašne dlho a ja nechápem prečo. Líčenie ma vždy bavilo a preto sa budú na blogu vyskytovať asi častejšie takéto posty.
 Recenziu na túto paletu ste mohli vidieť v predchádzajúcom článku, v ktorom som Vám sľúbila aj tieto líčenia. Ešte by som rada dodala, že ide o moje historicky prvé tmavé, večerné dymové líčenie. Vždy som sa ho tak trošku bála, skôr som používala neutrálnejšie farby a hlavne svetlejšie ale  tmavé dymové líčenie je v podstate veľmi jednoduché a nechápem prečo som ho nevyskúšala už skôr. Naozaj sa nie je čoho báť. Pokiaľ viete tieňovať tak to zvládnete aj vy. Čo sa týka druhého líčenia, tak som klasické neutrálne denné líčenie ozvláštnila oranžovými tieňmi. Samo o sebe je výrazné a preto som sa rozhodla nepridávať linky. Tie by podľa môjho názoru potlačili tú oranžovú, ktorú som sa ja naopak snažila vydvihnúť.
Mám veľmi rada rúže, hlavne tie výrazné ale to vy už o mne dávno viete. A preto som  nemohla inak ako aj jeden zakomponovať do tohto líčenia. Aj keď predsa len ide o tmavé výrazné líčenie, napriek tomu si myslím, že tmavý bordovy (vínový) rúž je tá správna voľba k tomuto líčeniu. Priam si to pýtalo nejakú tú farbu na pery. Rúž je od značky Rimmel Kate Moss odtieň 09.
Nie som si tak úplne istá či mám písať aj podrobné postupy líčení alebo robiť foto postupy. ale ak by ste mali záujem tak prečo nie. Veď ich sem môžem kedykoľvek pridať. 
A zatiaľ iba tak okrajovo:

-Coconut Creme na celé viečko
-Butter Pecan do vnútorného kútika
-Puddin a Rum Raisin som zmiešala a naniesla na celé viečko
-na vytieňovanie som použila Hot Fudge
-to isté som naniesla na dolné viečko
-Nakoniec už iba naniesla riasenku a urobila čiernu linku
A bez pohyblivej animácie by to jednoducho nebolo ono.
Oranžovú mám celkom rada navyše sa skvelo hodí pre hnedé oči. Pekne ich zvýrazní a aj ozvláštni celé líčenie. A na leto je ako stvorená. Preto som sa ju rozhodla zakomponovať do svojho druhého líčenia. A v kombinácii s hnedou sa nedá nič pokaziť.
Na celkové líčenie som použila:

-Coconut Creme som naniesla pod obočie a do vnútorného kútika
-Bon Bon Peanut Butter na celé viečko 
-s Mousse som jemne vykonturovala ohyb oka
- pre tmavší efekt som naniesla Rum Raisin taktiež do ohybu oka
-tú istú farebnú kombináciu som použila na dolné viečko a na záver naniesla riasenku

Dúfam, že sa Vám dnešný post páčil a ak máte záujem aby som urobila nejaké konkrétne líčenie, kľudne mi napíšte vaše nápady do komentárov. Veľmi sa im poteším. A ešte mi prosím dajte vedieť, či by ste mali záujem o foto postup líčení alebo nie. Prajem krásny zvyšok dňa.

Nalen

2 komentáre:

  1. Oba líčenia sú naozaj krásne. Ja sama mám najradšej takéto neutrálne líčenie :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť