19. júla 2015

Testujem nový objektív

Ahojte, opäť som tu  a aj s novým článkom. Hlásim sa už z Anglicka, kde som včera dorazila ale o tom neskôr. Mám prichystané samostatné články o mojej dovolenke na Slovensku a  aj v Chorvátsku, ale nanešťastie ešte nemám fotky z tadiaľ a preto to dnes bude taký rýchly článok o fotkách a novom objektíve z ktorého mám obrovskú radosť.
Celkom spontánne som si totiž to kúpila nový objektív, značky Tamron. Nemala som to vôbec v pláne, lebo si chcem o pár mesiacov kúpiť aj tak nový foťák ale neodolala som. Objektív mal dobrú cenu a kvalita fotiek je úplne super. Je to niečo iné ako základný objektív, celkom iná trieda. Pre mňa to bola skvelá investícia.  Objektív som samozréjme hneď išla vyskúšať a nafotila som aj sestru s jej kamarátkou. A preto sa môžem teraz tešiť z takýchto krásnych fotiek. Veď sami posúďte. :)


To by bolo odo mňa na dnes všetko, Dúfam, že sa Vám fotky páčili. Prajem krásny zvyšok dňa.
 A nezabudnite sa pripojiť do GIVEAWAY! :)
Nalen

8 komentárov: