9. júla 2015

Summer OOTD

Krásny slnečný deň všetkým!
Po menšej pauze sa opäť hlásim s novým postom. A prinášam môj  prvý letný outfit na tomto blogu. Nejde o nič komplikované len biele čipkované tielko a šortky s vysokým pásom ale aj tak pevne verím, že sa Vám bude páčiť. Momentálne som na dovolenke v Chorvátsku a je tu extrémne horúce počasie a preto tu rada nosím takéto jednoduché a ľahké outfity. Nedá sa nimi nič pokaziť a navyše vyzerajú skvelo. Veď posúďte sami.
Klobúk s pierkovou stužkou som si zamilovala hneď na prvý pohľad a je mi príjemným spoločníkom v týchto horúcich dňoch. Krásne vie oživiť outfit a na druhej strane ho môžem využiť aj pri mori. Šortky a biely top sú pre mňa nevyhnutnosťou tohto leta, niečo bez čoho sa nezaobídem. 
                                                               klobúk- New Look
                                                               okuliare- New Look
                                                               tielko- New Yorker
                                                               šortky- Topshop
                                                               kabelka- New Look
                                                               balerínky-New Look
Líčenie som volila prevažne jemné, nič prehnané. Lebo popravde cez leto sa ani neoplatí veľmi líčiť, pretože priveľa líčidiel v lete urobí skôr neplechu. Zachvíľu sa  všetko rozmaže a stečie. Preto som ja volila čo najmenej líčidiel. Na pleť som použila ľahký makeup od Bourjois, na pery som naniesla rúž v malinovom odtieni,.Oči si zvýraznila čiernou linkou a hnedými tieňmi. 
Dnes sa chystáme na menší výlet tak beriem so sebou aj svoj Nikon a hádam sa mi podarí nafotiť niečo zaujímavé. Takže možno onedlho bude na blogu ďalší článok :) 
Prajem krásny zvyšok dňa. A dúfam, že sa Vám dnešný outfit páčil.

Nalen

6 komentárov: