7. júna 2015

♥Summer Shopping Haul ♥

Krásny nedeľný večer všetkým! 
Leto je už v plnom prúde aspoň všade inde okrem Anglicka, lebo tu teploty dosahujú maximálne 20 stupňov. Ale aj tak si každý musí na leto kúpiť dáku tú letnú výbavu. A to sa nezaobíde bez nákupov.Už si ani nepamätám kedy naposledy som pridala na blog nejaký ten shopping haul a tak ma napadlo jeden dnes urobiť. Po skoro dvoch mesiacoch som bola opäť na poriadnych nákupoch a toto všetko som si kúpila za posledné dva dni. Nechcem sa veľmi rozpisovať, lebo aj beztoho bude tento článok vďaka fotkám dosť dlhý, ale chcela by som ešte podotknúť, že ceny budú zaokruhlené lebo veľa vecí malo sumy typu 2,99 a ten jeden cent hore dole hádam nikomu nebude prekážať. Tak poďme rovno na to. :)



PRIMARK 
Do tohto obchodu som prišla hlavne s úmyslom kúpiť si konečne nejaké tie plávky na leto. Výber bol naozaj obrovský a ja som si mala z čoho vyberať. Ale po vyskúšaní približne siedmich plávok som to vzdala. Ani jedny mi totiž nesadli, buď boli veľké, malé alebo na mne vyzerali hrozne. Ale neodišla som z tadiaľ s prázdnymi rukami. Kúpila som si ruksak, tričko a hádam to najrozkošnejšie púzdro na okuliare aké som kedy videla.
Glasses Case: 1.5 £

Backpack: 10 £
Shirt: 4 £

ADIDAS
Sneakers: 45  £

NEW LOOK
A ako posledné, nákupy v New Looku. Tu som sa naozaj vybláznila a odniesla si domov celkom pekné množstvo úlovkov :)
 Hat: 10 £
Sunglasses: 6 £
Handbag: 18 £
High-heels: 18 £
Kimono: 23 £
Dress: 20 £

Ešte si musím dokúpiť nejaké tie plávky a sandálky. Bez tých to skrátka cez leto nezaobídem. Strašne túžim po bielych čipkovaných šatách, ale tie sa mi dáko nedarí nájsť a tak sa budem asi musieť toto leto zaobísť bez nich. A čo vy a nákupy na leto? Už máte všetko potrebné nakúpené??? To je odo mňa na dnes všetko, dúfam, že sa Vám článok páčil a čoskoro môžete očakávať nejaké tie outfitové posty. Krásny zvyšok večera všetkým :)

Nalen

14 komentárov:

  1. Pokúpila si si naozaj prekrásne veci, hlavne tie šaty sú dokonalé!!♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anett :) A čo ty a príprava na leto? Máš všetko alebo si musela niečo dokupovať? :)

      Odstrániť
  2. mas uz riadne dlhe vlasy a uz nie do cervena? pekne saty a tie topanky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vieš čo rozhodla som sa opäť vrátiť k pôvodnej farbe lebo údržba červenej je veľmi náročná a hlavne v Anglicku. Možno si ale dám cez leto ombre ešte neviem ani ja sama :D

      Odstrániť
  3. Batůžek a šatičky mě naprosto dostaly! Krásné nákupy.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Když jsem žila v UK, tak jsem taky často chodila do Primarku, mají ho ale i tady ve Španělsku a nedávno jsem si tam zrovna nakoupila spoustu věcí na léto! ten baťůžek a šaty se mi moc líbí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. A vôbec som nevedela, že je aj v Španielsku Primark :D Teraz ti závidím život v Španielsku. Musí tam byť super, krásne slnečno a teplúčko.

      Odstrániť
  5. Ty jo, kdybych žila v Anglii, utratila bych i poslední penny. Je tam mnohem větší výběr než u nás. Strašně se mi líbí to pouzdro z Primarku a všechny šatičky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ani nevieš aké je ťažké pre mňa všetko neminúť, vždy si musím hovoriť, že som si sem prišla našetriť a nie míňať ale aj tak si niekedy spravím radosť poriadným nakupovaním. Ja som už v Anglicku niečo cez 9 mesiacov a tak ani neviem aký je výber na SR a ani čo sa tam momentálne nosí.

      Odstrániť
  6. Aj mne sa moc páčia šatičky :) Dúfam že bude čoskoro nejaký outfit, aj s tými krásnymi topánkami :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, budem sa snažiť nafotiť čo najviac outfitov v pomerne krátkej dobe ale počasie v UK je veľmi nevyspitateľné. A momentálne je tu skôr jeseň než leto :/

      Odstrániť