11. júna 2015

Kimono outfit

Krásny večer prajem,
dnes nám po dlhom čase opäť v Anglicku zasvietilo slniečko a tak som to využila a nafotila outfit. Po tomto skvelom kimone som pokukovala niekoľko týždňov až som si ho nakoniec musela kúpiť. Mám z neho veľkú radosť a dá sa krásne kombinovať. Toto je jedná jeho varianta ale hodlám ho využiť aj pri mori k plavkám. Má ideálnu dĺžku a zaujímavý vzor. Kimoná sú ako stvorené na leto a dovolenku, pekne ukážu aj v so šatami alebo šortkami. Viem, že niektoré ženy sa k tomuto kúsku oblečenia stavajú skepticky a boja sa ho nosiť na verejnosti ale tu v Anglicku je to štýlový kúsok ktorý sa hodí tuším každému a nosí sa tu vo veľkom. A aj ja som tak trošku podľahla tejto móde.
 Ku kimonu som si obliekla tielko v bledej oranžovoružovej farbe a roztrhané skinny jeansy. Ďalej som zvolila hnedú koženú kabelku so strapcami a sandálky v taktiež hnedej farbe. Ako doplnky som si zobrala iba okuliare, hodinky v zvláštnej tak trochu medenej farbe a korálovo-zlaté náušnice.
Kabelku som si kúpila hneď bez rozmýšľania. Keď mi ju v obchode ukázal môj priateľ, iba som sa na ňu vrhla, vtrhla mu ju z rúk a bežala ju zaplatiť. :D Náušničky boli za 1 libru tak tu som tiež nemala nad čím váhať. Horšie to bolo s topánkami. Mala som jedny vyhliadnuté v New Looku ale nemali moju veľkosť a tak som sa musela ísť po nejakých popozerať inam. V Primarku majú neuveriteľne veľký výber všetkého a tak som zamierila práve tam. Ale nebolo to také ľahké až keď som sa vzdala a pobrala sa preč, narazila som na tieto krásne sandálky, ktoré mi dokonca ladia ku kabelke.
                                                   Kimono                         New Look
                                                   Tielko                            Primark
                                                   Náušnice                       Primark
                                                   Hodinky                       NY London   
                                                   Okuliare                       New Look
                                                   Kabelka                        New Look
                                                   Jeansy                           Zara
                                                   Sandálky                      Primark
Líčenie som sa snažila zladiť do podobných odtieňov ako celý outfit a preto som na oči zvolila hnedé, béžové a oranžové tiene. Celé líčenie očí som zvýraznila tyrkysovou spdnou linkou a čiernou vrchnou linkou. Potom už len naniesla maskaru a na ústa ružový Provocalips od Rimmel vo farbe I' ll call you.. 
 Takže to je odo mňa na dnes všetko, dúfam, že sa Vám dnešný outfit páčil.Kľudne mi napíšte váš názor na tento outfit a na celkové nosenie kimona. Radi ho nosíte alebo si myslíte, že je vhodné maximálne na pláž a nie na bežné nosenie? Prajem krásny zvyšok večera.
Nalen

14 komentárov:

  1. Skvělé kimono! :) taky bych si jedno chtěla pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite si ho kúp, na leto je ako stvorené :)

      Odstrániť
  2. You look gorgeous, I love a floral kimono! :)

    I have a new post on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší! Krásný outfit! :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne kimono,pristane ti.
    http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééé, to je úžasné, strašně moc ti to sluší, jsi úžasná a krásná zároveň a moc se mi líbí barva tvých vlasů :). Kimono si musím na léto taky nějaké hezké pořídit, tak snad brzy na nějaké natrefím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nevieš ako veľmi ma tvoj komentár potešil Dominika, práve kôli takýmto krásnym komentárom píšem tento blog :) Veľmi krásne ti ďakujem :) A určite nejaké pekné čoskoro nájdeš.

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem Roumí, trošku mi trvalo kým som to celé zladila.

      Odstrániť
  7. Super outfit, pristane ti to :) Ja kimono nevlastním ale v poslednej dobe ho na blogoch vídam často ale v obchodoch som ho ešte nezazrela :D
    Giveaway ✿

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika. To vážne nenašla? Ani v jednom? :O Hádam sa čoskoro dostane aj do slovenských obchodoch. :)

      Odstrániť