2. mája 2015

MAC Retro matte Relentlessly Red lipstick

Prajem krásny večer:)
Konečne do mojej skromnej zbierky pribudol ďalší, už v poradí tretí rúž od skvelej značky MAC. Som z neho nadšená a preto sa chcem s vami oň podeliť prostredníctvom tejto recenzie. Rúž som si zakúpila na svoje dvadsiate narodeniny, chcela som si trošku urobiť radosť a podarilo sa! :) Už dlho som hľadala rúž v tomto korálovom odtieni. Chcela som niečo čo by bolo červené a zároveň nie. A tento rúž je presne taký.
Rúž je z kolekcie Retro matte a konkrétne ide o odtieň Relentlessly Red. Keď som zavýtala do predajne MAC, moje kroky hneď smerovali k rúžom. Najskôr som uchvátene  pozerala na to množstvo rôznych odtieňov a farieb, až mi do oka padol práve tento. Veľmi ma zaujala jeho farba ktorá je niečo medzi malinovou a korálovou ale aj tak som trochu váhala nad jeho kúpou. Nebola som si totiž istá či bude na mne vyzerať dobre. Nakoniec som dala na priateľové rady, ktorý ma presviedčal, že bude na mne tento rúž vyzerať skvelo a kúpila som si ho. V pláne som mala zakúpiť si ešte makeup ale bohužiaľ nie a nie nájsť pre mňa vhodný odtieň. Buď to bolo tmavé, svetlé alebo oranžové. A tak som z predajne odyšla iba s rúžom, ale zato úplne parádnym :D
Po jeho vyskúšaní som zistila, že mi celkom ide. Bol to trošku nezvyk ale pritom príjemná zmena. Rúž má nádhernú výraznú farbu ktorá ako som už spomínala je niečo medzi malinovou a korálovou,  preto pôsobí zvláštne a jedinečne.  Rúž má dlhú výdrž, nezmýva sa a neodtláča. Vydrží v pohode aj 4-5 hodín. A pritom môžem jesť aj piť.
Pri jeho nanesení si treba dávať pozor. Najskôr je potrebné zjemniť a hydratovať pery. Netreba zabúdať na odstránenie starej suchej kožičky. Nevýhodou matného rúžu je, že zvýrazní každú šupinku a preto je potrebné všetky pred nanesením rúžu čo najdôkladnejšie odstrániť a na pery naniesť balzám.
Čo sa obalu týka, tak je klasický matný a v čierno striebornej kombinácii ako je u MAC typické.  
     A nakoniec fotka alebo lepšie povedané fotky, aj s líčením aby ste mali lepšiu predstavu o tom ako                                                                           rúž ukáže. 
Tak čo páči sa vám? Vlastníte aj vy nejaký rúž od MAC? Prajem krásny zvyšok večera a dúfam, že sa vám recenzia páčila.
Nalen

2 komentáre: