20. mája 2015

Dolce perfume by Dolce & Gabbana

Ahojte!
Dnes by som Vám chcela niečo málo napísať o tomto skvelom parfume od Dolce & Gabbana. Nepôjde o recenziu ako takú, pretože sa nepatrí recenzovať darčeky, ktoré ste od niekoho dostali, ale som taká nadšená z tohto skvelého parfumu, že mi jednoducho nedá o ňom čo to nenapísať. A usúdila som, že si zaslúži miesto na mojom blogu. Ale budem sa snažiť čo najmenej recenzovať skôr len veľmi okrajovo spomeniem fakty a zameriam sa viacej  na kúpu parfumu.Nechcem aby ste tento článok brali ako chválenkárstvo alebo vyťahovanie. Je to jediný drahší kúsok, ktorý sa nachádza v mojej skromnej zbierke parfumov.
Parfum Dolce som dostala na moje dvadsiate narodeniny od priateľa. Chcela som sa s vami podeliť aj o svoje narodeniny, ale dáko som to nestihla. Celý deň som totiž strávila v Manchestri a potom som večer trošku oslavovala s kamarátmi a na článok mi neostal čas. Trošku ma to aj mrzí lebo som vtedy ani nefotila a preto sa s vami nemôžem podeliť o zážitky z výletu ani narodenín.
Po hodinách strávených hľadaním toho pravého parfumu pre mňa a skúšania asi 20 vzoriek som konečne znížila výber na 3 parfumy. Ale aj tak bolo ťažké sa rozhodnúť pre jeden. Nikdy som si nemyslela aká to bude fuška vybrať si parfum, ale dalo to naozaj zabrať. Až som konečne z obchod odkráčala s týmto jedinečným parfumom, ktorý sa skvelo hodí na letné ale aj jarné mesiace.
Veľmi sa mi páči jeho obal rovnako ako aj jemná svieža kvetinová vôňa. Je veľmi výrazný ale nie tým vtieravým spôsobom a vydrží naozaj dlho.
A ešte na záver fotka vrchnáčiku v tvare kvietok z ktorého som nadšená. Je rozkošný a oživuje celý parfum. Je to taká tá povestná čerešnička na torte.  
Tak a už mi neostáva nič iné iba  Vám popriať krásny zvyšok dňa a dúfať, že sa Vám článok aspoň trošku páčil. 
Nalen

3 komentáre: