14. mája 2015

Bourjois Healty mix make-up

Krásny deň prajem!
Hneď na začiatku by som sa chcela priznať, že po tomto make-upu som pokukovala už dlhšiu dobu ale nikdy som sa nedostala k jeho kúpe. Až donedávna. Dozvedela som sa o ňom hlavne prostredníctvom youtuberiek ale aj blogeriek, ktoré si tento make-up veľmi pochvaľovali a niektoré ho až doslova ospevovali. A tak som sa aj ja rozhodla investovať do tohto make-upu a kúpila som si ho. A teraz by som sa rada podelila s vami o moje skúsenosti, pocity a celkový názor na tento tak veľmi ospevovaný a známi produkt.
Hneď prvé čo som si na ňom všimla bola jeho svieža, mierne sladkastá ovocná vôňa. Tie ktoré neobľubujete voňavé produkty, tak si ho radšej ani nekupujte. Ja mám tuším najsvetlejší odtieň n.51
čo je Light Vanilla. Make-up sa nachádza v 30 ml balení a jeho cena bola približne 13-15 eur.
Má veľmi podobnú konzistenciu ako make-up od Rimmel Match Perfection, ale s tým rozdielom, že Healty mix má o niečo hustejšiu konzistenciu ktorá až tak nesteká. Krytie nie je vysoké, skôr make-up slúži viac menej na  zjednotenie a rozjasnenie pleti. Takže nečakajte, že Vám prekryje pleť s akné. Ale mne osobne to stačí, poprípade použijem korektor na prekrytie drobných nedokonalostí. Ďalej by som chcela ešte podotknúť, že make-up sa pekne prispôsobí pleti a vďaka jeho ľahkej konzistencii je takmer neviditeľný a tak sa nemusíte báť, že bude na tvári vyzerať neprirodzene.
Obal má klasický sklenený s červeným plastovým vrchnákom. Dávkovanie je vo forme pumpičky, čo ma veľmi potešilo. Je to veľmi praktické a aspoň  si nemusím špiniť ruky make-upom.
Make-up sa dobre rozotiera a pleť vôbec nevysušuje. Čiže sa nemusíte báť tvorby šupiniek. Na obale výrobcovia sľubujú až 16 hodinovú výdrž. To či je to pravda Vám neviem s určitosťou potvrdiť, ale ani vyvrátiť. Mne make-up vydržal približne 12 hodín, s tým že som sa musela 2-3x denne trošku prepudrovať. Možno by vydržal aj dlhšie ale po tých 12 hodinách som ho už dala dole.
 Ale pozor pri jeho nanášaní, ak si ho dáte priveľa zvykne sa usádzať do vrások, hlavne v okolí úst, čo nepôsobí veľmi esteticky. Ale aj tak je to zatiaľ môj najlepší make-up aký som doteraz mala a len tak ľahko ho za iný nevymením. Aj keď má trošku vyššiu cenu, myslím si že sa aj tak oplatí doň investovať. Naozaj stojí za to.
Na záver by som Vám chcela popriať krásny zvyšok dňa. Dúfam, že sa Vám recenzia aspoň trošku páčila. A budem veľmi rada ak mi do komentárov napíšete čo si myslíte o tomto produkte poprípade vaše skúsenosti s ním.
Nalen

2 komentáre:

  1. Má krásnou barvu! Líbí se mi že má malé krytí, využila bych v létě...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba je super a ešte sa aj trochu prispôsobí. A bude ideálny na leto len ja si budem musieť kúpiť tmavsí odtieň :)

      Odstrániť