12. apríla 2015

Rainny days

Pekný nedeľný večer prajem :)
V tomto ročnom období tu máme v Anglicku veľa upršaných a zamračených dní, ktoré mi bránia fotiť najmä outfity ale aj iné posty. Viem, že počasie neovplyvním a tak sa mu musím prispôsobiť. Preto vám dnes prinášam článok práve o upršaných dňoch a o tom ako ich trávim ja. A zvládam s čo najviac možným pozitívnym prístupom. Pretože to že vonku prší, je zamračené alebo fúka vietor ešte neznamená, že musím mat zlú náladu a pokazený celý deň :)
Ak mám voľno a akurát mi nevyjde počasie, nezadávam sa. Skôr to beriem ako vhodný deň na leňošenie, pozeranie seriálov a napchávanie sa samími dobrotami. 
Nie je nič lepšie ako zmrzlina so sušienkami alebo orieškami. Ale ešte lepšie je to celé dohromady. Čipsy tiež nie sú na zahodenie a k pozeraní seriálov sa vynikajúco hodia.
Pozerám strašne  veľa seriálov a keby ich mám všetky vymenovať a o každom kúsok napísať, tak by som musela urobiť o tom samostatný článok. Preto tu som vybrala pre  vás tri náhodné seriály, ktoré sledujem.
Momentálne mám veľkú radosť z týchto rozkošných a pohodlných pyžamových nohavíc. Ktoré sú na leňošenie ako stvorené.
A šálka chutného horúceho čaju na záver. Pretože nie je nič lepšie ako dať si čaj v škaredý upršaný deň.
A ako trávite vy upršané dni? Snažíte sa k ním pristupovať pozitívne alebo vám škaredé počasie úplne pokazí náladu? Prajem všetkým krásny  zvyšok nedele a dúfam, že sa vám páčil dnešný príspevok.
Nalen

8 komentárov:

  1. tu bolo teraz celkom pekne a v nedelu na fotbale tak ma dobre aj chytilo na tvari trochu stipkalo ale inak v pohode no a zajtra do BA to sa netesim na tyzden tam joj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som stále biela ako krieda :D Juj chuďa, dáko to tam preži :)

      Odstrániť
  2. mňam zmrzlina s orieškami! tiež pozerávam seriály alebo čítam knižky :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aké sú tvoje najobľúbenejšie serialy? A aké knihy najradšej čítaš?

      Odstrániť
  3. Unas imágenes preciosas!!! Un beso guapa

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/04/look-tonos-rosas.html

    OdpovedaťOdstrániť