16. apríla 2015

Líčenie 2x inak s rúžmi od MAC

Ahojte!
Už dávnejšie som vám sľúbila líčenie. Ale dlho som nevedela aké. Až kým ma nenapadlo urobiť líčenie s použitím rúžov od MAC, ktoré som si kúpila ešte v decembri a mám z nich obrovskú radosť. Takže dnes pôjde o jedno líčenie. ktoré bude mať dve varianty. V tej prvej som použila  odtieň rúžu Rebel a v tom druhom odtieň Flat Out Fabulous z kolekcie Retro Matte. Som zvedavá ktorá varianta sa vám bude viacej páčiť.
Myslím si, že samotné rúže netreba predstavovať, pretože ich pozná hádam každý. Sú skrátka skvelé a oplatia sa aj napriek vysokej cene. Ja som po nejakom tom rúži od MAC túžila strašne dlho a tak som si hneď pri prvej príležitosti kúpila rovno dva. A dúfam, že to nebudú moje posledné rúže od tejto skvelej značky.

Oči som si nalíčila úplne jednoducho. Použila som prevažne hnedé a svetlé tiene. Nechcela som nič veľmi výrazné a farebné, ale skôr neutrálne aby sa to nebilo s rúžmi. Preto mi prišla práve táto kombinácia vhodná. Potom som už len oči jemne zvýraznila čiernou linkou a riasenkou.

1.VARIANTA: 
Tento odtieň rúžu je veľmi výrazný a preto je vhodnejší na večerné nosenie ale ja si ho viem predstaviť aj na denné. Má dosť tmavú farbu a nie som si istá či pôjde každému a určite si nie každá naň trúfne. Ale určite ním zaujmete.

2. VARIANTA:
Táto druhá varianta je o niečo sviežejšia a veselšia. Výrazná sýta farba je ako priam stvorená na jar alebo leto. A taktiež pekne ukáže s tyrkysovou linkou alebo fialovo-ružovými tieňmi.
Tak ako baby? Ktorá varianta vás  viac oslovila a zaujala? Píšte mi vaše názory, budem len rada :) Prajem vám krásny zvyšok dňa :*

Nalen

10 komentárov:

  1. tieto farby ružov sa mi riadne pačia a som zistila že aj hodia ako aj tebe pekne su velmi:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tebe sa vždy hodili rúže len si sa im dáko vyhýbala. Som rada, že si aj ty podľahla farebným rúžom. :)

      Odstrániť
  2. Prvá varianta je úplne super, milujem takéto tmavé odtiene rúžov. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obidva sú veľmi pekné a hodia sa ti. :) O trošku viac sa mi páči varianta číslo 2. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné farby majú tie rúže ! :P myslím, že takú farbu ani nemám vo svojej zbierke takže by sa mi celkom zišiel :P škoda že MAC je tak drahý :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to treba rýchlo napraviť, určite sa dajú tieto odtiene rúžov nájsť aj v lacnejšej variante. Tuším Astor mal nejaké takéto podobné odtiene, aspoň sa mi zdá. :)

      Odstrániť
  5. KOnečne som sa z instagramu dostalapo dlhšej dobe ja na tvoj blog :))

    tie rúže sú prekrásneee, tíško závidím :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem a som veľmi rada, že si zavýtala aj na môj blog, veľmi ma to teší :)

      Odstrániť