5. marca 2015

TAG Čo nosím v kabelke?

Ahojte!
Dnes som mala v pláne nafotiť outfit, ale kvôli nepriaznivému počasiu som ho nemohla.... A to nám tu ráno krásne svietilo slniečko a ja som sa tešila na fotenie. Ale nezúfajte, outfit skúsim nafotiť zajtra a zverejním ho cez víkend, alebo najneskôr v pondelok. A ako náhradu za outfitovy post som sa rozhodla urobiť Tag Čo nosím v kabelke.
Je to veľmi populárny Tag ako aj medzi blogerkami tak aj youtuberkami a tak som sa ho  urobila aj ja. Hádam sa Vám bude páčiť.
Dosť bolo rečí poďme hneď na TAG! :)
Čo sa  kabelky týka, tak mám klasickú stredne veľkú, čiernu so zlatými detailami. 
Snažím sa nebrať so sebou toho príliš. Lebo úprimne komu by sa potom chcelo vláčiť takú ťažkú a preplnenú tašku? Mne rozhodne  nie.
A aj keď sa obsah mojej kabelky z času na čas trochu zmení, sem tam pribudne, ale tieto veci sa nikdy nezmenia:
-peňaženka
-peňaženka na karty
-mobil
-slúchadlá
-kefa na vlasy
-suchý šampón
-rúž
-balzam na pery
-zrkadlo
-púder
-štetec
-zápisník
-pero
-okuliare
-vreckovky

Bez týchto dvoch peňaženiek by som sa naozaj nezaobišla. V jednej mám peniaze a v druhej všetky možné karty a doklady. 

Mobil a slúchadlá sú samozréjmosťou. A tak trošku aj nevyhnutnosťou.

V Anglicku je strašne veterno, čo zle vplýva na  vlasy. Neustále sú zauzlené a strapaté. A preto vždy so sebou nosím túto skvelú kefu na vlasy. Suchý šampón je veľmi praktická vec, pretože človek nie vždy všetko stíha. Preto keď mám jeden z tých hektických dní keď nestíham si ani umyť vlasy a musím niekam bežať, vždy sa obrátim na svojho malého pomocníka suchý šampón :)

Nenosím si so sebou príliš veľa kozmetiky. Len dáky ten balzám na pery, rúž ktorý mám momentálne na perách, aby som si mohla kedykoľvek naniesť ďalšiu vrstvu vždy keď to bude potrebné. Samozrejme nesmie chýbať zrkadielko. A ako by to vyzeralo keby si so sebou nezoberiem púder a štetec?! To nie tie vždy nosím so sebou a vždy keď na svojej pleti zbadám že sa mi začína lesknúť tak ju prepudrujem. :)

Diár alebo v mojom prípade skôr zápisník nikdy nesmie chýbať v mojej kabelke. Nikdy totiž neviem čo a kde ma napadne a budem si to potrebovať zapísať. A tak ho vždy nosím so sebou spolu  aj s perom.

Okuliare nosím v kabelke skoro stále. Lebo tu je vždy otázne kedy zase vyjde slnko a ja ich budem potrebovať.

K hygienickým servítkam nemám čo dodať. Určite sa nachádzajú v každej kabelke :)

Možno ste si všimli že nenosím v kabelke dáždnik alebo kľúče. Ale to je z toho dôvodu, že tu fúka silný vietor a dáždnik sa tu veľmi neoplatí vyťahovať. Skôr sa iba doláme a vy aj tak zmoknete. A kľúče nenosím preto lebo žiadne nemám. Dom máme na štvormiestny pin kód, čiže kľúče nepotrebujem.
Tak čo hovoríte na tento Tag? Aj vy nosíte podobné veci v kabelke ako ja? Alebo sa ich obsah v niečom líši?

Nalen

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára