28. marca 2015

Rimmel Provocalips 16Hr (Kiss Proof Lip Colour)

Ahojte!
Už ste vyskúšali Provocalips od Rimmel? Alebo uvažujete o jeho kúpe? Ja som dlho nad ním váhala až nakoniec zvíťazila moja zvedavosť a kúpila si ho. A keď už ho mám, tak som sa rozhodla vám naň spraviť recenziu. Budem sa snažiť zhrnúť všetky plusy a mínusy tohto produktu a hlavne môj názor a skúsenosti s ním. Hádam to nebude príliš dlhé :D
Čo produkt sľubuje: Intenzívnu dlhotrvajúcu farbu, ktorá vydrží až 16 hodín. Je odolná voči jedlu, pitiu a dokonca aj bozkom! Nevysušuje pery, práve naopak. Priesvitná, lesklá zložka sľubuje hebkosť a hydratáciu pier. Odstrániš ju len keď budeš chcieť.
Moje skúsenosti a názor: Provocalips ma veľmi prekvapil, naozaj spĺňa všetko čo výrobcovia sľubujú. Nečakala som, že jeho kvalita bude až taká dobrá a že sa nebude vôbec odtláčať a ani rozmazávať.Toto je naozaj veľké plus. A k tomu ešte aj pigmentácia je viac než vyhovujúca. Čo sa trvácnosti týka, tak mne osobne vydržal dokonca viac než 16 hodín. Ďalej som sa zamilovala do sladkej vône lesku a jeho hydratačným a  vyživujúcim účinkom.
Ale trošku mi prekáža lepkavá konzistencia tohto produktu. Aj keď po nejakej dobe sa zmierni, ale zo začiatku je to trochu nepríjemné. A ešte takým maličkým nedostatkom je aj to, že sa rozpíja. Aj keď nie príliš ale predsa. Čiže ak chcem aby vyzeral naozaj dobre a nerozpíjal sa, musím použiť kontúrovaciu ceruzku. A ešte mi nedá nespomenúť jeho ťažšie odlíčovanie. 
                                Nanáša sa  v dvoch rýchlych a veľmi jednoduchých krokoch:
                  Krok 1- Aplikuješ farbu na pery a necháš minútu zaschnúť.
                  Krok 2- Pre zafixovanie farby a hlavne hydratáciu a lesk, nanesieš priesvitnú vrstvu.
 Najskôr som si myslela, že keď nanesiem balzam na už namaľované pery, tak tým zašpiním ,,štetec". Ale mýlila som sa. Farba sa vôbec neodtláča a aj po nanesení lesku stále perfektne drží.
Tento produkt má veľa výhod a určite sa oplatí doň investovať aj napriek tomu, že má na druhej strane aj pár mínusov. Jeho cena je aspoň tu v Anglicku okolo 7 libier. Na Slovensku je tuším o niečo lacnejší.
 Máš na výber z 8 odtieňov.
Rimmel ponúka na výber z veľkého množstva krásnych odtieňov a určite si každý nájde práve ten svoj.V drogérii som trošku váhala nad výberom toho správneho odtieňu, lebo ma zaujalo hneď niekoľko. Ale nakoniec u mňa zvíťazil Kiss Proof. Zapáčila sa mi jeho sýtočervená výrazná farba.
A čo vy? Už ste Provocalips vyskúšali? Aký máte naň názor a skúsenosti s ním?
Viem, že niečo podobné má aj Dermacol. Ak ste vyskúšali práve ten, dajte mi kľudne vedieť aké máte s ním skúsenosti.
Prajem krásny zvyšok soboty!
Nalen

8 komentárov:

  1. recenze je super, podívám se na něj v drogérii a jak bude akce hodím ho do košíčku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a určite sa choď na ne pozrieť. Ak ťa neosloví práve tento odtieň tak si určite vyberieš nejaký iný a potom už len počkať na dáku tú zľavičku :)

      Odstrániť
  2. už som ho videla v drogérke,no ja by som na to nemala odvahu ale tebe sa veľmi hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) A iný odtieň ťa neoslovil?

      Odstrániť
  3. Recenzia je super:-)
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som veľmi rada že sa ti páči :)

      Odstrániť