9. marca 2015

Outfit- bordové legíny a čipkovaný top

Ahojte,
tak konečne sa mi podarilo nafotiť outfit, ktorý som mala na  sebe pred pár dňami  a napísať k nemu aj článok. V tomto outfite som sa cítila priam skvelo a pohodlne. Je veľmi jednoduchý ale aj napriek tomu si myslím že zaujme.
Klasický čierny čipkovaný top som skombinovala s vínovo červenými legínami. A aby to celé nepôsobilo príliš tmavým dojmom tak som si zobrala na vrch ešte džinovu košeľu so zlatými vybíjakmi na golieri a pleciach.  Na krk si dala výrazný čierno-zlatý náhrdelník z Primarku, ktorý ma stál tuším 5 alebo 6 libier. Ďalej som si zobrala na ruku hodinky taktiež v čierno-zlatej farebnej kombinácii značky NY London.
Topánky som zvolila čierne klasické na šnurovanie a ako inak s vybíjanými zlatými doplnkami, ktoré mi super ladia s vybíjakmi na košeli. Kabelku ste už mali možnosť vidieť v predchádzajúcom článku.
Líčenie som volila celom výrazné. Oči si nalíčila v  hnedo-bordových odtieňoch, ďalej naniesla riasenku a celé líčenie zvýraznila čiernou linkou. Na pery naniesla výrazný sýtočervený až bordový                                              rúž. A tadá, líčenie bolo hotové. :o)                                              
Tak čo si myslíte o mojom outfite? Dúfam, že sa Vám páčíl.
 Prajem krásny zvyšok pondelka. :)
Nalen

11 komentárov: