20. marca 2015

OOTD

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila opäť outfitový článok. Neviem čím to je, možno tým počasím ale v poslednej dobe som si dáko obľúbila fotiť outfity a preto čakajte častejšie takéto články. Ale nebojte sa! Nebude to len samá recenzia a outfity, to by som vám neurobila. A preto sa posnažím to tu trošku oživiť nejakým jarným líčením. Ale teraz späť k outfitu, tento konkrétny som mala na sebe včera. Je naozaj pohodlný, celkom jednoduchý, vôbec nie prekombinovaný a preto si myslím, že sa ním nedá nič pokaziť.  Základ tvorí pásikavý čierno-biely pršiplášť, ktorý je veľmi praktický v tomto nevyspytateľnom počasí a navyše aj pohodlný. Veľkým bonusom je to, že sa dá jednoducho zložiť do vrecka (aspoň to má napísané vzadu na štítku, ale ešte som to neskúšala) a hodiť napríklad do kabelky. V Anglicku sa veľmi neoplatí vyťahovať dáždniky, ale to som vám už písala. A preto je pršiplášť skvelým riešením. Tento konkrétny skôr pripomína jarnú bundu a preto si ho kľudne môžem obliecť von aj keď neprší. A je kupovaný v Primarku.
Ďalej som zvolila jednoduchú bielu blúzku s krátkym rukávmi a k nej si obliekla boyfriend džínsy.Musím sa priznať, že nie som ktovieakým obľúbencom tohto typu džínsov ale tieto konkrétne mi naozaj sadli a musela som si ich jednoducho kúpiť. Potom už som si len  obula farebné topánky, aby aspoň trochu oživila outfit a  dodala mu farbu.
Tak ako sa vám páčil môj outfit? Zmenili by ste na ňom niečo? Kľudne mi napíšte vaše nápady a názory, budem len rada. Prajem krásny zvyšok večera a užite si víkend!
Nalen

10 komentárov:

  1. Love ur stripe coat!

    Check out my new post Here!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pači sa mi strih tej bluzky vedela by som si predstavit podobne spravene tričko:)) ale spolu je to pekne velmi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem a v prevedení na tričko by to mohlo vyzerať tiež super, súhlasím s tebou :)

      Odstrániť
  3. Pekné, mám naozaj veľmi rada takéto jednoduché outfity. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tenhle ooutfit se mi nelíbí tak jako ty předchozí :/ ale zbožnuju tvé vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, hlavne za názor a aj chválu, Páči sa mi že si vieš povedať svoje :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem, to bolo fotené v jednom parku po ceste do nákupného centra :)

      Odstrániť