23. marca 2015

Menšie poďakovanie :)

Ahojte,
týmto článkom by som sa vám chcela poďakovať, za to, že navštevujete môj blog. Momentálne dosiahol viac než 20 000 zobrazení, čo je skvelé a veľmi ma to teší. Dúfam že budete na môj blog chodiť aj naďalej. Ale hlavne dúfam, že nebude rásť len počet zobrazení stránky ale aj počet čitateľov. Ešte raz vďaka a užite si pondelok ako sa len dá :)
Nalen




4 komentáre:

  1. Gratulujem :))) ešte bude aj zobrazení aj čitateľov ďaleko viac!:)

    www.lindataylor.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Linda, dúfam že budeš mať pravdu. Veľmi by ma to potešilo :)

      Odstrániť
  2. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovedaťOdstrániť