19. februára 2015

CARMEX Lip Balm CHERRY

Ahojte!
Tak a máme tu štvrtok a s ním aj recenziu na skvelý balzam značky Carmex. Konkrétnejšie príchuť čerešne. Určite ste už o tomto malom zázraku počuli. A ak nie tak sa o ňom dozviete prostredníctvom tejto recenzie :)
Ide o balzam na pery, ktorý je na trhu viac ako 70 rokov. Je známy vďaka svojím účinkom. Balzam hĺbkovo hydratuje, bráni dehydratácii, pocitu suchých alebo popraskaných pier. A dokonca zabraňuje šíreniu oparu! 
Ja som si vybrala príchuť čerešne. Má krásnu vôňu, ktorú by som prirovnala k čerešňovej žuvačke. Je sladká ale pritom nepôsobí veľmi vtieravo alebo nepríjemne. Na perách zanecháva po nanesení chladiví efekt. Mne osobne sa balzam veľmi osvedčil. Naozaj hydratuje pery a odkedy ho používam nemám ich vôbec popraskané alebo vysušené.
Momentálne existuje hneď niekoľko druhov a príchutí tohto malého šikovného zázraku na pery. Napríklad jasmín a zelený čaj, limetka, vanilka, mäta alebo jahoda.
Dá sa kúpiť hneď vo viacerých baleniach. Napríklad v kelímku, tube alebo tyčinke. Čiže si každý môže zvoliť formu ktorá mu najviac vyhovuje. Ja som si zvolila prevedenie tohto balzamu v tube.
Bohužiaľ jeho dostupnosť na Slovensku je dosť mizerná. Pokiaľ viem dá sa zohnať len cez e-shopy. A jeho cena je viac než prijateĺná. V anglicku stojí od 1 libry hore, tak max do 3 libier.
Jahoda či čerešňa? Ktorá príchuť je lepšia? Rozhodla som sa na záver porovnať tieto dve príchute. Čerešnový carmex má o niečo výraznejšiu vôňu a je vhodný pre tých ktorý naozaj obľubujú voňavé balzamy. Naopak jahodový má o nieči menej výraznú vôňu, pôsobí skôr tak jemne a sviežo. A oproti čerešňovému je menej sladký.
Ešte by som rada  dodala, že tento balzam naozaj patrí medzi tie dobré a kvalitné. Určite ho môžem len a len odporučiť. Tí ktorých tento produkt zaujal, tak si ho môžu zakúpiť napríklad na stránkach parfums.sk Stojí tam síce cez tri eura ale stále to je celkom prijateľná cena. Alebo si môžete počkať do najbližšej GIVEAWAY na tomto blogu, lebo budete môcť okrem iného vyhrať aj tento skvelý balzam na pery :)
Prajem Vám krásny zvyšok dňa :*
Nalen

3 komentáre:

  1. naozaj su dobre ja mam jahodovy a mata, ale rada by som mala na miestomaty radsej zeleny caj ale nevadi,, inak pekny dizajn blogu tie stromy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten zelený čaj by som chcela aj ja vyskušať. Neviem si totiž absolútne predstaviť ako len môže voňať a preto ma láka ešte viac :) Keď tu naň natrafím tak ho kúpim hneď 2x aj pre teba :)
      A ďakujem, snažila som sa to skombinovat s tými stromami čo už mám na blogu :)

      Odstrániť