11. januára 2015

Flower romantic outfit

Konečne po viac ako týždni prestalo pršať. Už mi začínali liezť na nervy tie večne upršané a zamračené anglické dni. A tak keď sa ukázalo slnko, hneď som to využila na nafotenie outfitu. Síce som chcela tento outfit nafotiť už pred týždňom ale počasiu nerozkážete. Aj keď viem že tento outfit nie je práve najvhodnejší na januárové počasie, aspoň nie na to slovenské. Ale tu v Anglicku je o niečo teplejšie a v šatách chodí každá druhá žena. Tak prečo nie aj ja? :)
Základom celého outfitu sú samozréjme kvetované šaty. K nim som zladila bledulinko ružový kardigan a náhrdelník v rovnakej farbe. Obuté mám čierne čižmy ktoré som si zase zladila s čiernou kabelkou. Na ruku dala hodinky a na nohy hrubé pančuchy aby som nezamrzla. A outfit je hotový.
Snažila som sa aby celý outfit pôsobil tak trošku romanticky, a nie príliš sladko a preplácano. Dúfam, že sa mi to podarilo.
                                                      Šaty:                  DP 10£ 
                                                      Kardigan:         Primark 9£
                                                      Kabelka:           TK Maxx  25£
                                                      Náhrdelník:      Primark  6£ 
                                                      Hodinky:           NY LONDON 10£ 
                                                     Pančuchy:          Primark  4£
                                                     Čižmy:                Primark 10£
Líčenie je veľmi jednoduché a jemné. Oči som trochu zvýraznila tieňmi v zemitých farbách a čiernou linkou. Na mihalnice naniesla riasenku. Ústa zvýraznila ružovým rúžom od Rimmel a na líčka naniesla trochu tvárenky.

Tak čo hovoríte na môj outfit? A ako sa Vám páči moja nová farba vlasov? 
Hádam som to s množstvom fotiek neprehnala a článok sa Vám páčil. Prajem krásny zvyšok nedele. 

Nalen

20 komentárov:

  1. Vlasy jsou úžasné, moc ti to sluší! :)) Jsi krásná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na fotkách vyzeráš veľmi pekne a šaty sú úžasné!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem :) je to pre mňa trochu zmena ale už si na ne zvykám. :)

      Odstrániť
  4. Nádherný outfit,moc ti to sluší!! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podarilo! Vyzeráš úžasne, romanticky a vôbec nie sladko :) A podľa mňa kľudne choď v šatách, no a čo v čom chodia ostatní , hlavne aby tebe v tom bolo dobre ;) Presne, prečo nie aj ty? :)

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ani nevieš ako ma tvoj komentár potešil. Určite budem v šatách chodiť častejšie a bez ohľadu na počasie. :)

      Odstrániť
  6. I love that dress, gorgeous outfit

    Adaora x
    www.always-becoming.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty sú krásne. Snažila som sa u nás nájsť niečo podobné, ale zatiaľ som neobjavila skoro nič - teda to, čo som našla, divne odstávalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne chvílu trvalo kým som tieto našla. Väčšinou som narazila na nekvalitné šaty pripomínajúce viac handru ako šaty alebo aj keď som niečo pekné objavila, tak to zase na mne vyzeralo otrasne. Ale s týmito šatami som veľmi spokojná a dajú sa nosiť v každom ročnom období :D

      Odstrániť