7. januára 2015

Beauty UK PRO GEL eyeliner - jet black

Ahojte!
Dnes tu pre Vás mám recenziu na čiernu gélovú linku od Beauty UK.  S gélovými linkami mám len dobré skúsenosti a po tejto som už dlhšie pokukovala. A tak keď sa mi moja stará linka minula, neváhala som a kúpila si túto.  Cena bola 4,99 £ čo je  v prepočte približne 6 €. V ponuke majú ešte hnedú(espresso brown) a modrú (cobalt blue).
K linke bol aj malý štetec s ktorým sa dajú urobiť naozaj pekné linky.Tie hrubšie a  výraznejšie sa robia veľmi ľahko. Ale pri tých tenších musí byt človek trošku opatrnejší, stačí aby mu len trošku ušla ruka a s tenkou linkou sa môže rozlúčiť. Ale pre tie čo máte s linkami, hlavne tými gélovými väčšie skúsenosti by nemal byť problém urobiť aj tenkú a jemnú linku. Tie ktoré nemáte až také veľké skúsenosti, odporúčam použiť o niečo tenší štetec a je to :)
Čo sa samotnej gélovej linky týka, môžem povedať že patrí medzi tie lepšie. Má pomerne krémovú konzistenciu, čo uľahčuje jej aplikáciu. Ľahko sa nanáša a jej kvalita je dosť dobrá, Rovnako ako aj výdrž. Najlepšie je že sa nerozmazáva a hneď je v podstate suchá čiže sa nemôže stať to, že sa odtlačí. Na očiach mi vydržala celý deň a keby si ju večer neodlíčim možno by mi vydržala aj dlhšie. Ale spriemerujem to na takých max 10 hodín. Čo je na gélovú linku pekné číslo :)
Zhrnutie: Linka má veľa plusov, výhodnú cenu, skvelú výdrž, vôbec sa nerozmazáva. Avšak ak si potrebujete rýchlo urobiť linku, povedzme do 2 minút, s touto to tak rýchlo nepôjde.
Dúfam, že sa Vám dnešný článok páčil a prajem Vám pekný zvyšok večera :)
AnLen

3 komentáre: