11. októbra 2014

Shopping Haul!

Ahoj, ahoj!
Konečne mám aspoň jeden deň voľna a môžem sa trošku venovať aj blogovaniu. Dnešný post ako už z názvu vyplýva bude o nákupoch. Za ten čas čo som v Anglicku som si už stihla čo to kúpiť. Hlavne v Primarku. Snažila som si toho veľa nekupovať a  hlavne zbytočne nemíňať ale po takom náročnom týždni som si  jednoducho musela spraviť aspoň trošku radosť.

Asi najväčšiu radosť mám z tohto neskutočného náhrdelníku. Hneď ako som ho uvidela, tak to bola láska na prvý pohľad. Aj keď ho tu nemám s čím skombinovať aj tak som si ho musela kúpiť.
PRIMARK:
,,kožené" legíny 6£ 
čipkovaný top 2£
pyžamové šortky 4£
podprsenka 5£
sveter 5£
náhrdelník 6£


Tento krásny ruksak (alebo batoh) som si kúpila síce z nutnosti, pretože ma z ustavičného nosenia preplnenej kabelky do práce začínalo poriadne bolieť plece. Nehovoriac že to vôbec neprospievalo mojej chrbtici. Ale zato mám z neho obrovskú radosť.
PEACOCK: ruksak 10£

Najbližší článok bude asi až o týždeň a pôjde asi o dáky ten outfit. Ešte musím nájsť nejaké tiché a pekné miesto kde ho nafotím :) Prajem vám krásny zvyšok víkendu. Užívajte si ho, ja idem už zajtra do roboty :(
AnLen

17 komentárov:

  1. Nice picks...love that necklace!

    Check out my new post Here!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhrdelník je skutočne neskutočný, ale aj ostaté veci sú veľmi pekné. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, náhrdelník je momentálne moja najobľúbenejšia vec čo sa týka doplnkov. Ešte kúpiť dáke tie vhodné šaty aby som ho mala aj s čím nosiť :D

      Odstrániť
  3. Nahrdelnik je užasnyy:) Ale aj ostatne veci :) Zavidim Primark !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, neboj určite ti v ňom niečo kúpim a prinesiem :)

      Odstrániť
  4. Náhrdelník s ruksakom sú úžasné :) Tie leginy závidím, ale na mne by dačo také nevyzeralo dvakrát najlepšie :D Vieme svoje :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Ale oni tu v Anglicku majú inak kvalitné legíny a aj také dobré sťahujúce, tak že moje nohy vyzerajú byť o kus chudšie :) Podľa mňa by aj na tebe nevyzerali zle. :)

      Odstrániť
  5. tie ceny su fajin keby bol u nas taky obchod pochybujem že by sme tu mali take ceny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved to :/ Ale tak zober si že libra je viac ako euro tak nie je to zase až také lacné ale oni tu všade majú obrovské zľavy tak sa to stále oplatí :)

      Odstrániť
  6. Ten náhrdelník ♥ Do Primarku se chystám v brzké době taky..nemůžu se dočkat! Snad nakoupím stejně kvalitně jako ty:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To dúfam aj ja :) Veď v Primarku sa inak ani nedá keď tam večne majú nejaké tie zľavy a celkovo tovar je lacný a veľa vecí sa tam oplatí nakupovať :)

      Odstrániť
  7. Ahojky, tvůj blog čtu poprvé ale hned mě zaujal článek o primarku v Londýně. Ty tam studujes ? Nebo pracujes ? Já tam jezdí dost často ... Šle spis jen tak na dovolenou. Teď tam razim na Vánoce v Prosinci. Vánoční Londýn jsem ještě neviděla a moc se na to těším ! Hlavně chci znovu navštívit prave zem primark ! Minule jsem tam byla ale neměla jsem vůbec čas si ho projít ... A jediný primark kde jsem byla déle byl na Kanarech a tam ty věci nebyli moc hezké ;-) jestli budeš mít čas tak se koukni ke mě na blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj ďakujem :) Bývam a pracujem v pomerne veľkom mestečku neďaleko Birminghamu, ale len do decembra potom sa vraciam naspäť na Slovensko. Tak ten Londýn by som aj ja chcela zažiť o Vianociach. Závidím ti že budeš mať tú možnosť :) Primark v Londýne je neskutočný, v porovnaní s tým kam chodím ja je to niečo úplne iné. A rada navštívim tvoj blog :)

      Odstrániť
  8. Krásne veci a krásne články dávaš :-) a ten ruksak jeho krásny ale že wow :-D

    OdpovedaťOdstrániť