18. októbra 2014

OOTD: Game of Thrones T-shirt :o)

 Ahojte!
Tak a je tu sľúbený outfitový článok. Som tu už retí týždeň ale ešte stále toho nemám veľa nakúpeného, aspoň čo sa oblečenia týka.  Ale tu bude aj tým že som sa ešte úplne nestotožnila s britským štýom obliekania. A ešte stále sa nevyznám poriadne vo veľkostiach, doma nosím M ale tu mi je ešte aj S veľké. Preto tento  môj sobotný jesenný outfit patrí medzi tie jednoduchšie. Klasické tričko s podtlačou  známeho serialu Game of Thrones som skombinovala so skinny jeansami a zvolila  čierne ,,kožené" topánky, kabelklu so zlatými doplnkami  a čiernu koženku. Celý outfit som v rámci možností zvýraznila aspoň červeným rúžom aby nepôsobil tak fádne, nudne a šedo.  Tento outfit a rôzne jeho variancie určite budem nosiť častejšie. Je veľmi pohodlný a cítim sa v ňom dobre :)
 PRIMARK: nohavice 10£, tričko 6£
PEPCO: kabelka
Topánky mám z číňaku a bundu netuším lebo tú mám už strášne dlho.
                                                    Prajem vám krásny zvyšok večera.
AnLen

20 komentárov:

  1. Rúž to super oživil, pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko je nádherné a aj tie nohavice vyzerajú na tebe skvelo :) Veľa toho nekupuj, keď prídem za tebou vyhradíme si aspoň jeden deň na nákupy :* :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) A už nič nejdem kupvať, pekne počkám kým prídeš a potom pôjdeme na poriadne nákupy :*

      Odstrániť
  3. krásne boty! a tričko je super! :D zbožňujem GOT.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekný a jednoduchý outfit, najviac sa mi páčia džínsy a kabelka. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Tie džinsy sa stali mojou srdcovou záležitosťou :D

      Odstrániť
  5. oh god! Love the t-shirt... Amazing!
    you look beautiful!
    kisses from Spain!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta rtěnka ti neskutečně moc sluší:) Je perfektně podzimní a celý ten outfit udělala víc holčíčí :) Chválím:)
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, ani nevieš akú raodsť mi urobil tvoj komentár :)

      Odstrániť
  7. líčenie je skvelé a ten rúž nemám slov!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Celý outfit moc pěkný :) A to tričko :3

    OdpovedaťOdstrániť