5. októbra 2014

Moj dočasný život v UK

Ahojte!
Konečne sa môžem s vami podeliť o svoje pocity, zážitky a vlastne zo všetkým čo mám momentálne na srdci. Takže kde začnem? Asi tým že hneď ako som vystúpila v Birminghame z lietadla, tak sa všetko začalo kaziť. Na odvoz sme čakali skoro hodinu a potom nás ďalšie 3-4 rozvážali do domov. Posteľ som uvidela až o nejakej tej 4 hodine ráno. Ubytovanie bolo otrasné a to myslím naozaj. Ale potom nás po 2 dňoch presťahovali do iného domu. Kde máme dokonca aj internet, z čoho som asi najviac nadšená. A sme len 5 minút chôdze od centra mesta! Len do práce to máme hodinu chôdze... Z čoho až taká nadšená nie som.
 Práca je veľmi jednoduchá ale z pracovných topánok ma neuveriteľne bolia nohy. Nedá sa v nich absolútne chodiť a posledné 2-3 hodiny do záverečnej mi je naozaj do revu od bolesti a väčšinou sa iba šuchcem po sklade. Ale idem si kupovať nové topánky v ktorých by ma už nemali bolieť nohy. Tak dúfam že to bude naozaj pravda. Inak v práci sme viac menej slovensko-poľský kolektív, kde tu dáky čech a angličanov je tam tiež málo. Čo je fajn lebo sa dorozumiem ale na druhej strane angličtinu ani veľmi nevyužiem a tak sa nemám ako v nej zdokonaliť.
Fotky nemám zatiaľ žiadne lebo robím od štvrtku a ešte som si nenašla ani čas na vybalenie kufrov nie to ešte na prehliadku mesta. Ale to bude aj tým že som si dobrovoľne zobrala prácu cez víkend aby som si čo najviac a čím skôr zarobila. A tak som zatal každý deň v práci a po nej som vždy extrémne unavená...
Keď budem mať voľno tak si spravím poriadnu exkurziu po meste a pôjdem hlavne pobehať po obchodoch. Už sa veľmi teším na nákupy v PRIMARKU!

Nalen

3 komentáre:

  1. Super ! Teším sa na nakupovacie članky a taktiež kecacie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, dúfam že tých nakupovacých nebude menej, inak si asi neušetrím žiadne peniaze :D

      Odstrániť
  2. nice post:) please visit me in free time:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť