25. septembra 2014

Už len 5 dní

Ahojte, už sa mi to pomaly kráti. Presne o 5 dní budem nerváčiť na letisku so slzami v očiach. Ale viete čo? Už sa strašne teším. Bude to pre mňa nová skúsenosť a budem dúfať že v pozitívnom zmysle slova. Čo sa týka samotných príprav môjho odchodu do UK, tak väčšinu vecí už mám nakúpených a vybavených. Ešte mi treba dokúpiť pár drobností a budem pripravená na odchod. Aspoň čo sa tej materiálnej stránky týka. Lebo po tej duševnej... to asi nebudem nikdy pripravená. Vôbec by som si nemyslela že mi bude ľúto že odchádzam do cudziny. Aj keď len na tri mesiace. Ale už teraz viem že mi budú chýbať kamaráti a rodina. 
Zajtra ma ešte čaká ROZLÚČKOVÁ PÁRTY. Viem znie to ako keby som sa lúčila zo slobodou a nie s kamarátkami a Slovenskom ale podľa mňa ten názov je dosť presný a výstižný. Len škoda že som už pár dní chorá a nebudem si môcť vychutnať svoju vlastnú oslavu podľa predstáv. Mala som veľké plány-jedlo, pitie, zábava a dáky ten klub. Ale pár vecí budem musieť pozmeniť a v niečom sa obmedziť. Tým myslím že miešané drinky nahradí asi čaj a podobne. Ale rozhodne chcem celú párty pofotiť a potom o nej spraviť článok na blog. 
 O a aby som nezabudla, mám v pláne robiť takéto kecacie články častejšie. Čo vy na to? Mali by ste  o ne záujem?

To je z mojej strany zatiaľ všetko, tak sa majte pekne a prajem vám pekný zvyšok večera.

ZD obrázku: weheartit
AnLen

4 komentáre:

  1. .ak chceme zažiť niečo iné ako doteraz,musíme urobiť krok,ktorý je odlišný od všetkých doterajších krokov...
    budeš mi chyyyybat, určite vymyslime niečo neboj♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ty mne budeš chýbať :) Ale rýchlo sa vrátim :)

      Odstrániť
  2. Ja som určite za kecacie články :) a skoré uzdravenie prajem

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť