17. septembra 2014

Nový mobil a Instagram

Ahojte baby!
Už o necelé dva týždne odlietam do Anglicka. Stále mám z toho zmiešané pocity ale už sa tam veľmi teším. Mám pred sebou ešte veľa vybavovačiek a nákupov. Neviem poriadne kde mi hlava stojí a ešte k tomu som si pred niekoľkými dňami utopila mobil vo vani... To som celá ja. Ale našťastie sa mi práve končil paušál a tak som si zašla do Telekomu a vybavila nový aj s mobilom :) Dokonca je lepší ako ten starý z čoho som naozaj strašne rada. Má skvelý foťák a tak budem fotiť do zbláznenia. Tí čo ma sledujú na instagrame mám pre vás jednu správu. Môj starý instagram je už minulosťou, pretože som zabudla naň prihlasovacie údaje a tak som bola nutná si založiť nový.... 
Už som ho stihla pridať aj na blog ale tí, korý ma chcú sledovať aj na instagrame tak som tam ako anlen_007 
Viem veľmi originálne ale narýchlo som nič iné nevymyslela a keď aj tak to už bolo obsadené :/

Čo sa môjho nového mobilu týka, tých ktorých to zaujíma tak mám HTC Desire 500. Je trošku veľký a do vrecka sa mi naozaj nezmestí ale zato som s ním veľmi spokojná. Škoda že batéria mu nevydrží dlho nabitá, maximálne 2 dni.


 Napriek tomu že sa teším a počítam dni do môjho odchodu, mi bude Slovensko a hlavne rodina a kamaráti neskutočne chýbať. Ale to dáko prekonám. Veď čo mi iné aj ostáva?
To je na dnes z mojej strany všetko. Prajem vám krásny zvyšok dňa a nezabudnite ma sledovať na instagrame! :D

AnLen

4 komentáre:

  1. Mobil vypadá moc pěkně! taky plánuji nějaký nový konečně,ale ještě pořád nemám rozhodnuto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no pekne takto zabudnut heslo:))) a keby tebou ten druhy telefon uz vo vani nekupem:)))) ja pozeram instagram ked si zapnem tvoj blog,,inak sa v tom nevyznam:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, určite sa ti tento mobil viac odvdači a bude lepši ako ten predchadzajuci a bude ti fungovat pekne, tak sa nemusis bat..:) a instagram sledujeem..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný mobil :D heslo zabudnut sranda no :D stava sa aj mne :D

    OdpovedaťOdstrániť