5. septembra 2014

Miss Sporty CHECK MATTE

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila recenziu na CHECK MATTE lak od Miss Sporty. 
Ak aj vy túžite po matných lakoch na nechty, nemusíte veľmi utrácať peniaze, petože vám stačí iba jeden matný lak ktorý zmatní všetky ostatné. Neveríte? Tak po prečítaní tohto článku azda uveríte :o) 
Tento lak som dlho hľadala v drogériach, buď ho nemali alebo bol vypredaný. Až som jedného dňa naň natrafila v TETA drogérii. Bol už posledný a tak som ho hneď kúpila. Tuším m vyšiel 1,75eur, alebo tak nejak. Presnú sumu si už naozaj nepamätám.
 Lak má ako všetky klasické laky od Miss Sporty 7 ml a skvelý štetec, ktorý je plochý a trochu hrubší a vďaka tomu sa lak lepšie nanáša na nechty. 

     PRED:                                                                   PO:
Zvolila som si čierny lak, lebo na ňom to asi najlepšie uvidíte. Najskôr som si nalakovala nechty obyčajným čiernym lakom 2x, po zaschnutí som naniesla 1 vrstvu CHECK MATTE laku. Najskôr sa javil ako obyčajný priesvitný lak, ale po zaschnutí moje nechty ostali krásne matné. Dá sa použiť na všetky typy lakov ale neodporúčam ho používať na trblietavé laky, tam sa veľmi zmatnenia nedočkáte. 
Ak sa vám dosiahnutý matný efekt nebude páčiť, nemusíte hneď odlakovať všetky nechty. Úplne stačí iba ich nalakovať priesvitným lakom a budú opäť lesklé. :o)
Čo sa výdrže týka je veľmi dobrá. Približne 3-4 dni potom sa začne trošku olupovať. Pri odlakovaní nie sú s ním žiadne výraznejšie problémy, teda ak nepoužijete čierny lak ako ja ktorý sa sám o sebe dosť ťažko odlakováva. 
 Tomuto malému zmatňujúcemu zázraku nemám naozaj čo vytknúť. Je naprosto dokonalý. A určite  ho odporúčam všetkým dievčatám, ktoré presne tak ako ja považujú za zbytočné utrácať peniaze na matné laky od výmyslu sveta. Sú to naozaj len vyhodené peniaze ak zoberiete do úvahy že vám stačí iba tento jeden zmatňujúci lak.


AnLen

9 komentárov:

  1. je to super a este sa snim da urcite vela toho vymysliet nejake tie ozdoby nakreslit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano to máš pravdu :) Dá sa s ním veľa toho vymyslieť.

      Odstrániť
  2. Ahoj, ten jsi koupila ted někdy? Já už dlouhou dobu koukám v drogeriích po matných nadlacích a zatim jsem viděla jen u L'Oréalu. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj ano také 2 týždne dozadu. Ale hľadala som ho dlho po drogeriach, všade bol vypredaný až som nakoniec naň predsa len natrafila :).

      Odstrániť
  3. super typ..vůbec jsem nevěděla, že miss sporty takový lak mají

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja veľmi matné laky nemám v láske, ale toto chcem určite vyskúšať :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Need this nailpolish! I hope i can found it at Spain!
    Kisses
    NEW POST AT *JUST NATS CLAPS*
    Hope you visit me too and follow me if you like my style and post :)
    Keep in touch

    OdpovedaťOdstrániť