21. septembra 2014

Líčenie výrazné oči a jemné pery

Ahojte baby, dnes som si pre vás prichystala nejaké to líčenie. Totiž zistila som že som už žiadne dlho nepridala a aj mi to naozaj ľúto, pretože líčiť ma veľmi baví. Zvolila som si výrazné oči a jemné pery ako môžete už z názvu vyčítať :D Líčenie je to naozaj veľmi jednoduché a nejde o nič extra. Tiene som si vybrala v kombinácii zlatej a hnedej. Tou sa nikdy nič nepokazí. A aj keď nejde o žiadne dymové líčenie, čierna linka ho celé zvýraznila.
POUŽILA SOM:
                                                  Tvár: -Max Factor Panstik 12
                                                             -Rimmel stay matte puder 003
                                                    Oči: -Dermacol eye shadow base
                                                             -Paleta 180 očných tieňov
                                                             -Miss Sporty Studio lash eyeliner
                                                            -Astor Seduction Codes- Volume & Definition mascara (black)
                                                  Pery:- Rimmel Kate Moss 03

Toto líčenie sa hodí na veľa príležitostí a rozhodne ním nič nepokazíte. 
Dúfam že sa vám páčilo a prajem vám pekný zvyšok nedele :o)
AnLen

4 komentáre:

  1. Vyzerá to veľmi pekne, pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi to líbí a je to slušivé, za mě super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne jemné líčenie :) ja by som možno trošku stenčila linku, ale ináč krása

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne precízna linka a nádherný výsledok :) Pristane ti to ;)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť