12. septembra 2014

Čo ma čaká?

Ahojte baby, dnes som sa rozhodla spraviť taký menší kecací článok. Chcem sa s vami totiž podeliť s pár novinkami z môjho života. Naskytla sa mi totiž skvelá príležitosť práce v Anglicku. Bolo to celé nečakané a musela som sa rýchlo rozhodnúť. Po pár stresujúcich chvíľach a slzách som sa nakoniec rozhodla túto príležitosť využiť. Odlietam už 30.9. a tak mám teraz plné ruky práce s dokupovaním rôznych vecí, ktoré tam budem potrebovať. Dokonca som si musela kúpiť nový kufor! :D Neviem či stihnem všetko potrebné nakúpiť a hlavne či aj tak na niečo nezabudnem.
V Anglicku budem približne 3 mesiace a pracovať mám v skladoch s hračkami. Ide vraj o nenáročnú robotu a za celkom dobrý plat. Do Anglicka idem spolu s mojou kamarátkou a aj keď som mala zo začiatku dosť zmiešané pocity, teraz sa začínam pomaly tešiť. Bude to pre mňa nová skúsenosť a len dúfam že  v pozitívnom zmysle. Všetko ide cez anglickú agentúru a tak neplatím žiadne poplatky, hradím si iba letenku, nájom na 2 týždne dopredu a ešte dáky poplatok, ktorý sa mi po mesiaci vráti.
Všetko vyzerá byť dobré a hlavne seriózne, kolektív v práci bude prevažne slovenský čo je veľké + . Ďalšia skvelá správa je že v dome kde budem bývať je internet :D Bez neho by som bola asi stratená. Ale zase je tu aj jedno - čo sa blogu týka. Nebudem mať pri sebe foťák a fotiž budem cez mobil tak kvalita fotiek nebude až taká dobrá ale lepšie ako nič. Na mobile mám celkom slušný foťák a budem pridávať fotky aj na instagram.
Budem sa snažiť vás priebežne informovať o tom ako sa mi bude dariť a o iných veciach :) Hlavne 
mi držte palce! :o)

AnLen

1 komentár: