3. septembra 2014

2x Liebster Award Tag

Ahoj baby!
Bola som nominovaná na Liebster Award Tag a to dokonca dvomi skvelými blogerkami
Dee Shadows  a MISS ALEXY. Obom vám veľmi pekne ďakujem za nominácie a aj keď s menším oneskorením ale predsa som tento tag napísala.
Tak poďme nato!!!

Pravidlá:


1. Poďakuj bloggerovi, ktorí ťa nominoval.
2. Napíš 11 faktov o sebe.
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostala.
4. Nominuj 11 bloggerov, ktorí majú menej než 200 odoberateľov, aby odpovedalo na tvoje otázky.

11 faktov o mne:

1.Volám sa Andrea.
2. Mám 19 rokov.
3. Niekedy konám až príliš impulzívne.
4. Nerada dávam ľuďom ktorý ma sklamali druhú šancu. Vo väčšine prípadov to považujem za zbytočné.
5. Keď nemusím ráno vstávať zvyknem dlho vylihovať v posteli.
6. Zbožňujem cestoviny!
7.Som úplný závislák od amerických seriálov a neviem si predstaviť svoj život bez Teen Wolf, PLL, Reign ale hlavne by som nedokázala žiť bez Supernatural. 
8. Keď mám dlhšiu dobu rovnaký účes alebo farbu vlasov, po čase ma to začne nudiť a mám sto chutí spraviť niečo bláznivé. Ako napríklad odfarbiť sa a ostrihať úplne nakrátko.
9.Som strašný trémista ale len čo sa týka veľmi dôležitých vecí.
10.Vždy keď mám  niečo upratať musím najskôr frflať a sťažovať sa  a až potom sa pustím do roboty. Mne by sa to totiž bez toho frflania ani nerátalo :D
11. Nemám rada slovenské serialy. V každom hrajú tý istý herci a to mi strašne lezie na nervy.

Otázky od Dee Shadows:

1. Čo najradšej robíš vo voľnom čase?
Tak rôzne, podľa toho na čo mám v danej chvíli náladu. Ale najviac sa stretávam s kamarátmi, chodím von, nakupovať.  Potom zbožňujem seriálny a filmy, hlavne tie americké. Niekedy som schopná pozrieť si celú sériu seriálu za jeden deň. Ďalej rada čítam knihy alebo hrám hry :D
2. Čo najradšej nakupuješ?
Asi šaty, v skrini ich mám neúrekom ale vždy si rada ešte jedny kúpim. Ale inak nakupujem všetko čo sa mi páči a hlavne čo ma zaujme.
3. Uprednostňuješ radšej chatu s kamarátkami alebo veľkú párty?
Rozhodne chatu. Nie som ten typ ľudí čo potrebuje na zabavenie veľkú chatu. Stačí mi okruh dobrých kamarátov, s ktorými sa viem vždy dobre zabaviť.
4. Obľúbené ročné obdobie?
Asi jar. Ale nie začiatok jari, keď sa všetko topí a všade je len blato voda alebo zvyšky snehu. Skôr ten stred, keď všetko krásne kvitne a nie je ani príliš teplo ani zima. 
5. Obľúbený film?
Tak toto je naozaj ťažká  otázka, pretože vybrať iba jeden je naozaj náročné. Ale momentálne to je asi Divergencia.
6. Čítaš knihy?
Samozrejme, priam ich zbožňujem. Niekedy, keď čítam naozaj dobrú knihu som schopná prečítať ju celú za pár hodín, aj keď má napríklad 300 či 400 strán. Niekedy mávam také obdobia, že čítam denne aspoň 1 knihu. Inokedy zase neprečítam ani jednu za celý mesiac.
7. Kam by si to chcela s blogom dotiahnuť?
Neviem nemám žiadne konkrétne ciele. Píšem veciach čo ma bavia, sem tam urobím nejaké líčenie alebo zdobenie nechtov. Ale hlavne som rada že moje články aj niekoho zaujímajú. Nepotrebujem mať 1000 čitateľov a ani byť svetovo uznávaná blogerka. Ale zase na druhej strane sa tomu ani nebránim, len nechávam všetko na náhodu. Buď to príde samo alebo to nepríde vôbec.
8. Čo robíš proti únave?
Väčšinou jej podľahnem :D Ale sú aj dni kedy skrátka únava neprichádza do úvahy. Vtedy si dám kávu alebo sa idem von prejsť.
9. Aké máš najradšej články?
V poslednej dobe mám rada asi outfitové články, alebo o cestovaní.
10. Tvoj názor na toto leto?
Toto leto bolo super, len to počasie mohlo byť o niečo lepšie. Júl príliš horúci a august zase chladný. 
11. Odoberáš môj blog?
Áno



Otáyky od MISS ALEXY:

1. Popiš se třemi slovy.
Nerozhodná, panovačná a impulzívna.
2. Co bys udělala, kdybys vyhrála 10 milionů Kč?
Kúpila si auto, sestre motorku, zaplatila rodičom dovolenku do Egypta a potom cestovala po svete.
3. Kdyby sis mohla vybrat, v jaké době bys ráda žila a proč?
Mmm možno v období renesancie. Vtedy vznikali najznámejšie umelecké diela, dokonca vynálezy a krásne budovy. A aj ich štýl obliekania nebol najhorší :) 
4. Do jaké filmové hrdinky by si se chtěla převtělit?
Z tých ženských hrdiniek sa mi poriadne nepozdáva žiadna, ak mám  byť úprimná...
5. Kdybys byla na den mužem, co za tři věci bys udělala?
Tak to naozaj neviem :D Pobila sa s nejakým frajerom v krčme? :D Nie nie naozaj neviem odpovedať na túto otázku :D
6. Kterou nadpřirozenou vlastnost bys ráda ovládala?
Teleportácia! Rozhodne by som sa chcela vedieť premiestniť z jedného miesta na druhé. Mohla by som si neobmedzene cestovať po svete a ešte by som si ušetrila čas aj peniaze :)
7. Jaký by měl být Pan Dokonalý, aby si získal tvé srdce?
Hlavne úprimný, trošku záhadný a so zmyslom pre humor. A hlavne by ma musel niečím zaujať. Inak by u mňa nepochodil :D
8. Jak by mělo vypadat tvé ideální rande?
Nemám presnú predstavu, ale určite by malo byť zábavné a originálne. 
9. Kdyby to šlo, kde bys byla ráda právě teď?
Asi niekde pri mori,v krajine kde je teplo po celý rok :D
10. Jakou vlastnost bys chtěla na sobě změnit a proč?
Asi tvrdohlavosť. Bolo by mi bez tejto vlastnosti omnoho lepšie :D 
11. Kde se vidíš za deset let?
Tak to naozaj neviem ale za 10 rokov by som mohla mať už rodinu aspoň 1 dieťa a možno aj manžela a byt poprípade dom :D

Otázky pre nominovaných:

1.Ako si krátiš dlhé chvíle?
2.Prečo si začala blogovať?
3. Čo by si chcela v živote dokázať?
4.Máš nejaké domáce zvieratko? Ak áno aké?
5.Ako najradšej tráviš voľný čas?
6. Kde hľadáš inšpiráciu pri tvorení článkov?
7. Čo ti blogovanie dalo a naopak vzalo?
8.Aké je tvoje obľúbené jedlo?
9.Bez čoho by si nemohla byť ani jediný deň?
10.Keby si môžeš vybrať ktorú krajinu by si chcela navštíviť?
11. Čo by si na sebe najradšej zmenila?

Síce by som mala nominovať podľa správnosti 22 blogerov, ale príde mi to strašne veľa a preto som sa rozhodla nominovať len 11. A tu sú:

http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/
http://bonesincouture.blogspot.sk/
http://thecityoffashion.blogspot.sk/
http://ccumrik.blogspot.sk/
http://nickome.blogspot.sk/
http://littlesuss.blogspot.sk/
http://bar-bor-ka.blogspot.sk/
http://michaelakovalcikova.blogspot.sk/
http://lifewithsandra.blogspot.sk/
http://zdenka23.blogspot.sk/
http://lacqueredobsession.blogspot.sk/

Baby budem len rada ak aj vy spravíte tento tag. Ale ak ste ho už robili alebo naň nemáte skrátka náladi či čas, tak to pochopím. :)


AnLen

5 komentárov:

  1. Ďakujem za nomináciu, ak budem mať chvíľku čas, určite sa nato pozriem. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za nominaci, jsi už třetí, takže otázky "pro mě" budu brát od blogerky, která mě nominovala jako první :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za nominaci ráda se zůčastním :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za nomináciu . Určite TAG urobím. :-)

    OdpovedaťOdstrániť