15. augusta 2014

Náš výlet do Bratislavy

Zdravím baby! 
V predošlom článku som vám spomínala že plánujem výlet do Bratislavy. Nuž boli sme tam v stredu a bolo nám fajn. Čo to sme pobehali, videli pár typických pamiatok medzi ktorými nesmel chýbať Bratislavský hrad a návšteva Starého mesta. Veď samy uvidíte na fotkách čo všetko sme pobehali :o)
Počasie bolo viac než dobré. Väčšinou pod mrakom ale mali sme krásnych 21 stupňov. Cestovali sme rýchlikom, ale podľa mňa išlo o obyčajný vlak, ktorý stál skoro na každej zastávke a rýchlosť mal naozaj priemernú. Cesta bola dlhá a skoro celú sme ju prespali. Na posledných dvoch zastávkach sme sa nalíčili aby sme po Bratislave nebehali ako strašidlá. 
Zo začiatku sme blúdili, dokonca sme museli miestami použiť GPS navigáciu, ktorú mala sesternica v mobile. Ale potom sme sa zorientovali a cesta bola super. Dokonca sme si vyskúšali aj verejnú dopravu :D
Zvolila som jednoduchý a tak trochu jesenný outfit. Biele tričko, čierny sveter, šedá šatka, čierne nohavice a pohodlné tenisky. Kabelku som si zobrala čo najväčšiu aby sa mi do nej všetko zmestilo. 
Bratislava je neskutočné a čarovné mesto plné super ľudí. Všetci boli milý, hlavne keď sme sa trošku stratili a potrebovali pomoc. V inom meste by sa na vás každý vykašlal, ale v Bratislave nie. Nestretli sme žiadnu slovenskú celebritu ale zato sme si užili kopec zábavy.
 Nesmú chýbať fotky z Grassalkovichovej záhrady a taktiež fotenie pri fontáne :D
Aká by to bola návšteva Bratislavy, keby som sa nevyfotila aspoň pri jednom čumilovi? 
Nakoniec sme celý výlet zakončili nákupmi v Auparku. Všade mali neskutočne zľavy až do 70%. Samozrejme že sme to využili a čo to si nakúpili. Ale pre množstvo fotiek som sa rozhodla spraviť radšej zvlášť článok o tom čo som si kúpila a hlavne za aké v podstate smiešne ceny. V závere mi neostáva nič iné len dodať že keby môžem, hneď sa sťahujem do Bratislavy :D A tý čo ju nevideli môžu ľutovať.
Prajem pekný zvyšok dňa a užite si víkend :o)
AnLen

3 komentáre:

  1. téda, krásné fotky :) Já v Bratislavě teda ještě nebyla, protože nějak extrémně po Slovensku necestuji, pouze za přítelem a ten bydlí kousek od Nového mesta nad Váhom :-D Možná někdy v budoucnu :3 franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja by som v bratislave bývat teda nechcela ale pekne fotky ste porobili:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky, Bratislavu mám veľmi rada. Teším sa na veci, ktoré si si pokúpila. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť