21. augusta 2014

Líčenie na svadbu. Ktoré vybrať?

Ahojte baby tak tu sú tie líčenia. Dúfam že mi pomôžete vybrať to pravé pre mňa alebo aspoň zúžiť tento môj výber.Šaty mám v čiernej farbe so striebornými kamienkami a preto aj líčenie  by malo byť zladené v týchto farbách. Viem že na svadbu sa veľmi nehodí výrazné večerné líčenie ale svadba sa bude konať okolo štvrtej a tak by sa aj niečo výraznejšie hodilo, hlavne na hostinu. Rada by som mala výrazné oči a jemné pery, keď už tak hlavne z praktických dôvodov. Netúžim potom aby som si musela každú chvíľu kontrolovať rúž, či nie je rozmazaný.
 Tak a teraz prosím raďte :o)



Síce neviem ako budem stíhať, ale plánujem spraviť článok s veľa fotkami. Ale nepôjde o fotky zo svadby, nie skôr o môj konečný look. Najradšej by som bola keby sa mi podarí nafotiť účes aj líčenie zvlášť ale nič nesľubujem.
AnLen

6 komentárov:

  1. Mne sa najviac páči to s tými striebornými trblietkami, vyzerá naozaj krásne, žiari :) len asi by si si musela aplikovať nejaké trblietky a tie by mohli opadať tak neviem či to je najpohodlnejšie :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to je naozaj veľmi pekné, ale máš pravdu určite by tie trblietky opadávali. A mala by som ich po celej tvári :D

      Odstrániť
  2. Mně se asi nejvíce líbí to poslední, přijde mi takové nejjemnější z těch všech :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tým a ešte jedným som sa rozhodovala :)

      Odstrániť
  3. Mne osobne sa páči posledná fotka . A neviem ale mám taký pocit že by sa k tebe aj hodilo. Ale sama musíš vedieť v čom sa cítiš najlepšie . :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nakoniec som si vybrala to posledné ale nemala som striebornú linku :/ A tak som bola nútená použiť strieborný očný tieň. Čiže líčenie dopadlo o trošku inak ale aj tak som s ním bola spokojná :)

      Odstrániť