12. augusta 2014

.....

Ahojte baby, ako si užívate leto? Ja neskutočne. Mne sa síce pomaly ale isto končia moje posledné letné prázdniny v živote, ale nezúfam. Za tieto prázdniny som zažila toho toľko že mi to vydrží nejakú dobu. Skoro každý víkend niečo podnikám a niekedy aj mimo neho. Či už chaty, diskotéky alebo len príjemné posedenia s kamarátkami či popoludnie strávené nákupmi. Stále niečo robím. Žiaľ z tohoto leta nemám veľa fotiek, čo ma tak trochu mrzí. Mám však pár fotiek z festivalu Dohoda ale to je asi tak všetko...














 Najbližšie sa chystám na výlet do Bratislavy o ktorom sa vás budem snažiť bližšie informovať v samostatnom článku. Ďalej ma ešte čaká sesternicina svadba, na ktorú sa veľmi teším. Totiž naposledy som na nejakej bola ako malá, tuším mi bolo 7 a ani si na ňu poriadne nepamätám. Preto túto si plánujem užiť a chcem byť na nej pekná. Už mám aj kúpené šaty, doplnky, kabelku a skrátka všetko čo k tomu patrí. Česať sa budem sama a preto si nemôžem dovoliť nič veľmi zložité. Ale ako vyučená kaderníčka-vizážistka to hádam zvládnem. Plánujem si nakulmovať vlasy a potom ich len nejako vypnúť. Presnú predstavu ešte nemám. Čo sa  ale líčenia týka, mám pár verzii, no ešte som si nevybrala tú pravú. Možno spravím samostatný článok, kde budú všetky tie líčenia,  ktoré ma zaujali a budem dúfať, že mi pomôžete vybrať to najvhodnejšie a najkrajšie na svadbu. Čo vy na to ? 
AnLen

12 komentárov:

  1. vaau tam si ty ved by som ta ani nepoznala:)) super fotky ešte budu len treba fotiť:)) ešte neni ukonca tak uživaj dalej:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haaa no mám tam natočené vlasy tak to je možno tým :) Ďakujem jasné budem veď sú to moje posledné letné prázdniny :)

      Odstrániť
  2. Tiež to mám rovnako s tým fotením, minulý rok som mala kopec rôznych fotiek a teraz zrkadlovku nikam nenosím :D
    Jéj a tú svadbu závidím, ja by som tiež chcela už ísť na nejakú :D
    Keď som bola malá, užila som si svadby všetkých bratrancov a sesterníc a odvtedy 10 rokov už žiadna.
    Takže určite pridaj článok so šatami, líčením, rada sa pozriem :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee to som rada že nie som sama. A ja že iba mne sa nechce fotiť, resp. nemám na fotenie čas. Mne tú moju na istý čas zobrala mama, lebo jej foťák sa pokazil :/ No u nás to je rovnako tiež prvá svadba po dlhom čase. Jasné užijem a na článku pomaly pracujem :)

      Odstrániť
  3. ja zas nemám fotky takmer žiadne :D vždy ma bavilo fotiť, len tak- pre zábavu, pre moje vlastné potešenie, bez zrkadlovky a túžby mať dokonalé fotky, ale teraz vôbec :(
    Svadbu si rozhodne uži :) A vyfoť šaty, doplnky, kabelku, TOPÁNKY a aj účes, budem sa na to veľmi tešiť :) pretože sama som bola na svadbe ako 11ročná a vtedy som si oblečenie moc nenavyberala :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj no ale tak na fotenie treba mať aj náladu, keď sa človeku nechce je to o ničom. Sama to poznám :) Jeee to osm rada, určite všetko zdokumentujem a pridám čo najviac fotiek. Dúfam že bude čas na fotenie a ak aj nie tak sa posnažím si ho nájsť.

      Odstrániť
  4. Wow, krásne fotky. Svadby má osobne veľmi rada , sme pomerne dosť veľká rodina a už asi tri roky po sebe som na nejakej svadbe bola. Tento rok sériu svadieb strieda pomerne nabitá séria osláv keďže každý v našej rodine oslavuje nejaké to okrúhle číslo . Je to veľmi milé vždy sa stretne celá rodina a je to zábava . :-)

    P.S. : Na mojom blogu práve prebieha narodeninová giveway týmto spôsobom by som chcela teba a tvoje čitateľky pozvať . :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2014/08/birthday-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teraz ti trošku závidím. Mať veľkú rodinu je super a tri svadby po sebe ešte lepšie. Rodinné oslavy sú tiež fajn vec, hlavne ak máš rodinu zo všetkých kútov Slovenska a raz za čas sa všetci stretnúť je naozaj skvelé :o)
      Ďakujem za pozvanie, hneď sa idem zapojiť :) A určite aj moje čitateľky sa veľmi radi zapoja :o)

      Odstrániť
  5. Super fotky, užívaj prázdniny.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť