26. augusta 2014

...........

Ahojte baby!
Konečne som si našla čas na tento sľúbený článok. pôvodne som ho zamýšľala napísať už v nedeľu ale bola som strašne unavená. Svadba bola krásna, nevesta nemala chybu a svadobná hostina bola úžasná. Skvelo sme sa zabávali a tancovali. Ani netuším kedy som vlastne prišla domov :D Myslím si že to za tie nervy a stresy pred svadbou stálo zato. Áno zase, tak ako vždy som nestíhala a všetko sa na poslednú chvíľu pokazilo. Ale aj napriek tomu sme to zvládli, síce s menším meškaním. 

Čo sa môjho líčenia týka zvolila som si niečo jemné ale pritom výrazné. rozhodovala som sa medzi druhým strieborným líčením a posledným so striebornou linkou. Nakoniec som sa rozhodla pre to so striebornou linkou, ale v tom zhone som si ju zabudla kúpiť! Fakt trapas, tak som musela použiť strieborný očný tieň. A tak mi vzniklo nakoniec toto. Myslím si že som mohla dopadnúť aj horšie nemyslíte? :)

Pokiaľ ide o účes, ten sa mi žiaľ nepodarilo vyfotiť. Neostal mi žiaden čas, ale aj tak nešlo o nič extra. Vlasy som si nakulmovala, čo mi zabralo niečo cez hodinu a pol. Vlasy na temene stupírovala a boky zakrútila a pripla na temene. Zvyšok som nechala pustený. Účes je ale trošku vidno na fotke so šatami. Aby ste si to vedeli aspoň približne predstaviť. :)


So šatami som bola viac ako spokojná. Zaľúbila som sa do nich hneď na prvý pohľad aj keď mi boli cez prsia trošku tesnejšie, musela som si ich kúpiť. Viem že čierna sa na svadbu veľmi nehodí ale iné šaty ma až toľko nenadchli ako tieto. Ospravedlňujem sa za pozadie, ale kvôli už spomínanému nedostatku času som sa iba rýchlo odfotila a až neskôr si všimla ten šatník za mnou a to nehovorím o vínovej fľaši ešte z mojej 18. podotýkam že som ju ešte neotvorila a tak mi tam už vyše roka zavadzia :D
Šaty pôvodne stáli 109 eur ale pani v obchode mi ich predala za rovných 100, pretože už boli posledné. A navyše som si ich mohla prísť dať zadarmo skrátiť, hneď ako si k ním dokúpim lodičky. 

Doplnky som zvolila taktiež v čierno-striebornej kombinácii. V podstate som nemala veľmi na výber :D Listovú kabelku som si kúpila na dovolenke v Taliansku, prsteň mám už dlhšie a popravde neviem kde som ho kúpila. Náramok a náušnice som si kúpila v bižutérii. A popravde tiež neviem koľko stáli.

Nechty som pôvodne chcela čierne ale tom mi zatrhli a tak som siahla po striebornej variante. Na poslednú chvíľu som utekala do mesta kupovať strieborný lak. Chcela som klasický strieborný nie len trblietky a henten vyzeral viac než dôveryhodne. Až doma som zistila ako veľmi som sa mýlila a naozaj išlo len o trblietky. Našťastie mala moja sesternica doma strieborno šedý lak od Avonu, ktorý mi poslúžil ako skvelý podklad. Potom už len stačilo naniesť dve vrstvy trblietavého laku a dosiahla som požadovaný efekt.

Topánky som mala dvoje. Tie prvé ste mohli vidieť v poslednom outfitovom článku a tie druhé na nižšom opätku som si kúpila tuším deň pred svadbou. Ale ak mám pravdu povedať dotlačili ma oboje a tak som behala radšej bosá. Obula som sa iba vtedy keď som išla von. 

Tak baby dúfam že sa vám dnešný článok páčil a spravila som vám ním aspoň trošku radosť. Viem že je trošku dlhší ale aj tak verím že si ho prečítate, alebo aspoň pozriete fotky :o)
Naozaj som sa snažila pofotiť všetko od topánok až po vlasy, ale aj tak mi všetko nevyšlo podľa predstáv. 
AnLen

22 komentárov:

  1. Mala si prekrásne šaty a úžasné líčenie, takže výsledný look je naozaj skvelý. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem Anett :o)
      A tvoje komentáre ma vždy potešia :)

      Odstrániť
  2. Šaty sú krásne, svedčalo ti to :)
    a s topánkami úplne rozumiem, mňa by dotlačili takisto aj keby som si zobrala štvoro rozličných :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. U mňa bol aj dosť veľký problém to že som ich kupovala na poslednú chvíľu a keby viem že ma dotlačia a budem behať väčšinu času bosá, vôbec za ne nevyhadzujem peniaze :D

      Odstrániť
  3. je leto a ty si nádherná... volila by som pestré farby.
    ale si nádherná, veľmi ti to pristane!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, pôvodne som chcela voľiť niečo letné a svieže ale skrátka bola to láska na prvý pohľad aj keď sa veľmi čierna na svadbu nehodí, musela som si ich kúpiť :) Ostatné šaty ma v obchode nezaujali a objednávať cez internet som nechcela. A ešte raz veľmi pekne ďakujem Kejmy :o)

      Odstrániť
  4. Šaty sú krásné a rovnako, aj líčenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nominovala som ťa na tag, budem rada, ak sa zapojíš. Viacej sa dozvieš u mňa. Maj sa pekne.

      http://missalexy.blogspot.cz/

      Odstrániť
    2. Ďakujem :o) A tag sa budem snažiť urobiť v čo najkratšom čase :)

      Odstrániť
  5. Krásne šaty aj líčenie

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. LOVELY OUTFIT!
    HOPE YOU FOLLOW ME TO :)
    *JUST NATS CLAPS*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna si bola. To líčenie sa ti podarilo a šaty ti nesmierne pristanú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To líčení ti neskutečně sluší, šaty snad ještě víc, no a ty nehty.. jsi prostě krásná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekné šaty a pristanu :) a tiež som chcela k tym lodičkam mam rovnake a mala somm ich obuté jediny raz a koniec..strašné ohryzu nohu :( čo je škoda lebo sú inak veľmi pekne.

    OdpovedaťOdstrániť