19. augusta 2014

A čo som si kúpila v Bratislave?

Tak ako som sľúbila, je tu článok o mojich nákupoch v Bratislave. Asi začnem tým, že som bola nakupovať v Auparku a mali tam neskutočne zľavy, až do výšky 70%! Takže nielen že som dobre nakúpila ale aj dokonca výhodne! Ušetrila som si peniaze a aj získala pár nových kúskov do môjho šatníka.
 Ani neviem koľkokrát sme obehali celé nákupné centrum ale bolo to určite viac ako 3x, niektoré obchody sme navštívili aj viackrát. Mali sme dostatok času a tak sme sa nemuseli naháňať. Nakoniec som si kúpila dvoje úžasné slnečné okuliare, ktoré dúfam ešte využijem tento rok. Ďalej som si kúpila šatku z ktorej som nesmierne nadšená, je skrátka skvelá. Ako posledné som si kúpila hrubšie jesenné nohavice vo vínovej farbe. 

C&A: 2x slnečné okuliare              pôvodná cena-  5 €                      po zlacnení- 2 €

C&A: šatka                                     pôvodná cena-  9 €                       po zlacnení- 2 €

Bershka: nohavice                         pôvodná cena-19.99 €                 po zlacnení- 4.99 €



AnLen

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :o) Ja som si pôvodne podobné objednala z ebay ale mi neprišli a tak ked som natrafila na tieto, kúpila som si rovno 2 :)

      Odstrániť
  2. pekne pekneee tie v tom hnedom vidani okuliare sa mi pačia:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj nominovala som ta v tagu http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/2014/08/liebester-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, veľmi pekne ďakujem. Budem sa snažiť v čo najkratšej dobe pripraviť článok :o)

      Odstrániť