20. júla 2014

Portogruaro

Portogruaro je pomerne veľké historické mestečko, ktoré som si hneď na prvý pohľad zamilovala. Dokonca sa mi v ňom páčilo viac ako v Benátkach a to je už čo povedať. Keď sme sa sem vo štvrtok vybrali, s cieľom navštíviť trh, ktorý sa tam konal, netušila som že tam objavím toľko krásnych historických budov. Miestami mi vôbec neprišlo že som v Taliansku. Všade navôkol boli budovy z rôznych storočí, niektoré v horšom iné zase v lepšom stave. Ale väčšina z nich bola viac než zachovalá. V tomto meste sa nachádza veľa rôznych kostolov ale nájdu sa tu aj obchody, reštaurácie a bary. Nie je tu až tak veľa hotelov, čo mňa osobne potešilo. 
Stánky s oblečením, jedlom, šperkami a mnohými inými vecami som bohužiaľ nemohla vyfotiť. Bolo tam príliš veľa ľudí a rušno. No a pochybujem že by sa obchodníkom páčilo keby som si len vyfotila ich ponúkaný tovar a odišla. A tak tu máte namiesto toho fotky budov, kostolov a iných miest, ktoré skrátka stoja za povšimnutie a boli pre mňa niečím zaujímavé a zvláštne. Budem dúfať, že aj pre vás budú aspoň trošku zaujímavé :o) 






AnLen

4 komentáre:

  1. tomu verim že tam je krajšie ako v benatkach ale ešte som o tomto meste nepočula:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som o ňom počula na dovolenke prvý krát. Totiž poradili nám ho naši susedia, vraj je tam krásne a konajú sa tam lacné trhy. A mali pravdu :o)

      Odstrániť
  2. Ach, to je krása! Miluji italské uličky, jsou kouzelné <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sme dve, sú krásne.A je tam skrátka skvelo. :o)

      Odstrániť