17. júla 2014

My Summer Outfit

Ahojte baby! Nedávno som konečne  po dlhom čase nafotila dáky ten outfit a rozhodla som sa s vami oň podeliť. Zvolila som kvetovanú košeľu bez rukávov s bledými rifľovými šortkami a celé to zladila do čierna. Outfit je veľmi pohodlný a na leto ako stvorený. K outfitu som zvolila jemnejšie líčenie. Použila som jemné hnedé očne tiene, ktoré som zvýraznila linkou a na ústa som naniesla ružový rúž. Ja osobne si myslím, že týmto outfitom sa skrátka nedá čo pokaziť. Aký máte na to názor vy? Spravili by ste niečo inak? Kľudne píšte vaše názory alebo rady, aj keď najradšej by som bola za tie kladné komentáre :D Ale každý názor si cením. Tak kľudne do toho :o)

Kabelku aj šortky som kúpila v obchode Pepco za viac ako skvelú cenu. Kabelka ma vyšla tuším do 10 eur a šortky myslím 6. Košeľu som kúpila, priznávam u číňanov :D A topánky mám z JustPlay. Obchody nič extra ale zato sa tam niekedy naozaj nájdu skvelé kúsky a za rozumnú cenu. :o)


Fotiek je zase trošku viac, ale hádam to nebude žiaden problém :o)
AnLen

8 komentárov:

  1. Love your top and heels :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie topanky su paradne teda:)) pekny outfit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, beriem si ich aj na svadbu. Vlastne pôvodne som si ich kupovala práve na ňu :D

      Odstrániť
  3. this look is really great! and your shoes are amazing!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och krásne botičky, aj kabelkaa, aj tvoje vlásky :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Inak tvoje komentáre ma vždy tak potešia :o)

      Odstrániť
  5. Jéj, veľmi ti to pristane :) Asi sa pôjdem pozrieť do Pepca niekdy, už som tam dlho nebola a keď si tam natrafila na takúto peknú kabelku tak dúfam že aj u nás bude niečo pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Minule tam mali dosť veľký výber kabeliek ale rýchlo sa im vypredali. Treba natrafiť na deň kedy im chodí nový tovar a rýchlo tam utekať. :)

      Odstrániť