5. júla 2014

ITALY Random: ♥Lignano♥

Čaute baby!
Dnes som sa vrátila z dovolenky v Taliansku, na ktorej som bola aj s mojou rodinou. Počasie bolo veľmi dobré, síce nám 2x pršalo ale nebolo to nič hrozné. Boli sme konkrétnejšie v Lignane a mám pre vás plno fotiek. Nevylihovala som celý týždeň na pláži, práve naopak. Navštívila som Benátky a aj krásne historické mestečko ......  Kvôli množstvu fotiek asi rozdelím tento článok na tri. Bude to tak aj rozumnejšie a osobitne vám ukážem každé mesto zvlášť. Teraz sa chcem hlavne zamerať na Lignano.
 Ubytovanie bolo trošku maličké ale zato pekné. K moru sme to mali len 100 m a hneď z cesty sme videli  na krásny lodný prístav. V Lignane som bola už druhý krát, na ten prvý si ale veľmi nepamätám, pretože som bola malá. Mestečko je to celkom pekné, všade samé hotely od výmyslu sveta, od tých moderných až po historické a staré vilky. Nájde sa  tam aj pár historických budov, ktoré stoja za povšimnutie. Je tu veľa barov, reštaurácii, diskotékových klubov, obchodov a aj supermarketov.
Človek by neveril koľko Slovákov stretne, ale v Lignane ich bolo veľa. Dokonca aj susedov sme mali Slovákov. Ďalej tam bolo veľa Čechov, Maďarov a Nemcov. A aby som sa už zbytočne veľa nerozpisovala, prejdime radšej k samotným fotkám. :o)

Ako vidíte fotiek mám plno, škoda len že nemôžem zverejniť všetky. To by ich tu bolo minimálne 200! A to ja nechcem. Tak dúfam že sa vám aspoň týchto pár fotiek, čo som pre vás vybrala páčilo.
AnLen

13 komentárov:

  1. Pekné fotky, teším sa na ďalšiu časť. Inak to pareo, ktoré máš na plavkách je super!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :o) Kúpila som ho v F&F :) A bolo za super cenu, ak chceš choď sa tam pozrieť, možno ho budú mať :) Ja som s ním maximálne spokojná.

      Odstrániť
  2. Teším sa na ďalšie fotky :) ja som v Taliansku ešte nebola, ale veľmi rada by som ho navštívila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite tam raz choď. Taliansko je nádherné :) Fotky zverejním najneskôr do nedele :)

      Odstrániť
  3. ta stym melonom kde si je riadne podarena fotka pači sa mi:))tešim na dalšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to bola len taká momentka :D A som rada že sa ti páči.

      Odstrániť
  4. mas to krasne nafoceny,uz se tesim na fotky z Benatek!:3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Son preciosas las fotos. http://thediaryofmycloset.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. so cute!
    i love italy!

    tell me what about follow each other? i love your log, is amazing! so i wanna keep in touch!
    let me know if you start then i will follow back right now sweety!!
    have a great day and a lot of inspiration!!!
    xoxo
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekné fotky, Taliansko mám rada, teším sa na ďalšiu časť fotiek:)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj ja ho mám rada a ďalšie fotky budú už čoskoro :)

      Odstrániť
  8. i follow back hun!!!
    muaaa!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť