25. júla 2014

CATRICE- ULTIMATE Colour 310 (Red My Lips)

Všetkým prajem príjemný piatkový večer!
Ani si už presne nepamätám, kedy som naposledy napísala nejakú recenziu. Určite to bolo dávno. A preto som si dnes pre vás jednu pripravila. Konkrétnejšie pôjde o krásny červený rúž značky CATRICE: ULTIMATE Colour odtieň 310. Tento  klasický červený odtieň rúžu by nemal chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke baby, ktorá sa aspoň trošku zaujíma o kozmetiku.
 Nuž s čím začnem? Asi s obalom. Na prvý pohľad je až príliš klasický. Čierny. Ale mne to vyhovuje. Lepšie ako keby bol celý prezdobený a ja osobne si neviem predstaviť poriadny červený rúž v inom obale ako v čiernom. Je to skrátka klasika. Len mi trošku prekáža to, že má lesklý obal, na ktorom vidno všetky otlačky prstov. Kiežby mal matný obal. Jeho cena sa pohybuje okolo 4 eur, čo nie je najnižšia cena ale zodpovedá jeho kvalite.
Rúž má krásnu príjemnú vôňu, ktorú krátko po nanesení prestanete vnímať. Tak sa nemôže stať, žeby niekomu prekážala alebo sa po čase sprotivila.

Čo sa týka samotného rúžu, nemám mu čo vytknúť. Pigmentácia je viac než skvelá.Stačí naniesť len jednu vrstvu a hneď sú pery krásne sýtočervené. Toto je veľké +. Veľmi sa mi na ňom taktiež páči, to že je matný a pritom nevysušuje pery. Vďaka jeho konzistencii, ktorá nie je vôbec krémová má rúž  skvelú výdrž a skoro vôbec sa neodtláča ani nerozmazáva. Mala som ho na sebe približne 4 hodiny. Pričom som jedla pila a on stále držal. Aj keď samozrejme nie tak ako na začiatku, ale to je logické.
V závere by som len dodala, že som nesmierne spokojná s týmto rúžom a môžem vám ho len a len odporučiť. To ako vyzerá na perách žiaľ nemám odfotené, ale určite ho použijem v najbližšom líčení aby ste aspoň tam videli aký je na perách.
AnLen

2 komentáre:

  1. Krásny rúž, už dlhšie pokukujem po týchto rúžoch, ale nevedela som sa rozhodnúť či kúpiť alebo nie. Ale teraz najbližšie ako pôjdem do drogérie hneď si ho kúpim. :)
    Inak skvelá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny rúž, veľmi s mi páči jeho farba. Neviem sa dočkať na líčenie, ktoré budeš robiť. :3

    OdpovedaťOdstrániť