14. júna 2014

Flowers nails art

Ahojte! Pre dosť veľkú úspešnosť predchádzajúceho zdobenia nechtov som sa rozhodla spraviť ďalšie. Ale keďže ste sa v komentároch nijak konkrétne nevyjadrili a nedali mi návrhy na ďalšie zdobenie nechtov, rozhodla som sa pre tento kvietkovaný motív. Dúfam že sa vám bude páčiť. Nejde o nič zložité a zvládne to hádam každý. A navyše toto zdobenie sa hodí krásne ku.. hádam ku všetkému farebnému či kvetovanému a nedá sa ním nič pokaziť :)
Farebná kombinácia je len a len na vás. Ja som zvolila pomerne neutrálne laky ako podklad a na kvietky som použila ružový a bordový lak.  Skrátka klasika :)

Postup je následovný:
- Na nechty som naniesla dve vrstvy vybratých lakov. Ja som si zvolila Miss Sporty clubbing 032 a 036.
-Ďalej som si štetcom na zdobenie nakreslila guličku a z nej postupne vytvarovala lupene. Išlo to naozaj ľahko a rýchlo. Vôbec som sa s tým nepiplala :D Kvietky som sa snažila poukladať čo najpresnejšie. Iba na palec som sa rozhodla dať 3 inak na ostatným sú po 2. A v podstate šikmo oproti sebe :)
-Potom som si zeleným lakom nakreslila listy. Vždy 2 k jednému kvetu.
-Až keď som si bola úplne istá, že lak zaschol, nakreslila som čiernym lakom guličku do stredu  kvetu.
-Na záver som si nechty prelakovala priesvitným lakom na nechty.

                                                               A ešte pár fotiek na záver :)

                                  Nabudúce to už bude recenzia alebo fotenie, poprípade outfit :o) 
AnLen

5 komentárov: