9. júna 2014

Cestovinový šalát podľa vlastnej chuti


Budete potrebovať:
                                     -cestoviny podľa vlastnej chuti (ja som zvolila Farfalle)
                                     -1 plechovku kukurice
                                     -1 plechovku fazule
                                     -1 kelímok kyslej smotany alebo tatárskej omáčky
                                     -syr v celku (najlepšie tvrdý alebo údený približne 150 g)
                                     -soľ 
Vedľajšie prísady:- saláma (kuracia v celku aspoň 150 g), olivy alebo rajčiny
                     
POSTUP:
- Tak ten je naozaj jednoduchý. Najskôr si uvaríme cestoviny podľa návodu výrobcu.
-Nastrúhame syr a šunku.
-Potom iba vlastne zmiešame všetky suroviny dokopy. Poriadne premiešame a na záver podľa potreby dochutíme soľou.
Táto porcia šalátu vystačí kľudne aj pre 6 ľudí, dokonca aj viac.



Tento šalát má strašne veľa variant a dá sa pripraviť na strašne veľa spôsobov. Ja som vám ukázala základný a 2 jeho ďalšie varianty. Ale všetko záleží na vašej chuti a fantázii. :) 

AnLen

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Potom mi daj vedieť či ti chutil :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To som rada :) A na leto je ako stvorený :)

      Odstrániť
  3. neviem si tam predstaviť fazuľu ale radšej by som si tam dala tie olivy samozrejme všetko záleži podľa chuti a ešte opražila do toho aj cibuľu inak to vyzera vybrone:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je tam skvelá! naozaj, poznáš ten typ surovín ktoré si skrátka nevieš predstaviť v dákom jedle, ale ked už sú tam nevieš si ich vynachváliť? :D Tak toto je presne ten prípad :) Bez nich by to nebolo ono :D Ja zase cibuľu neodporúčam, je to veľmi ľahký a dá sa povedať že dietny šalát. A pridaním spraženej cibuli by si všetko pokazila.

      Odstrániť
    2. ja tu cibuľu davam všade asi by som to mala niekedy yvskušať bez nej:)) tak tak inak maš pravdu nikdy nevieš čo ti zachutí:)

      Odstrániť
  4. Tak na tenhle recept jsi mě stoprocentně nalákala:)určitě ho vyzkouším!:)

    OdpovedaťOdstrániť