2. júna 2014

Black Feather on Gold nail polish

Ahojte, ako ste si už určite podaktorý stihli všimnúť, mám veľmi rada pierka. Doma mám nad posteľou vyvesený lapač snov, rada ich využívam ako námet pri zdobení nechtov a dokonca mám ich aj vytetované na pravom členku :) Takže ani dnešné zdobenie nechtov nebude inak, ako inšpirované pierkami.
Rozhodla som sa pre zlato-čiernu kombináciu. Tou sa nedá nič pokaziť. Ale určite by toto zdobenie nechtov ukázalo skvelo aj na nude laku a rôznych jeho odtieňoch. Tým som si istá :)

BUDETE POTREBOVAŤ:
-zlatý alebo nude lak na nechty (ja som si zvolila zlatý lak Avon Golden vision and it's a soft gold)
-obyčajný čierny lak na nechty
-zdobiací štetec na nechty
-poprípade obyčajný trblietavý lak (ale to je podľa vlastného vkusu, nie je nutný)

POSTUP:
Ten je veľmi jednoduchý a preto ho nebudem veľmi rozvádzať. Veď tu máte aj mnešiu animáciu ako na to. Ale predsa: 
1.Začnete šikmou čiarou od ľavého rohu lunuly (polmesiaca) až k voľnému okraju nechtu.
2.Potom začnete tvoriť obyčajné ťahy štetcom od stredu čiary smerom von a šikmo dohora. 
3.Najskôr na jednej strane potom na druhej strane. 
POZOR: Čiary sa musia postupne ku koncu zmenšovať! Na to nezabúdajte :)

 Toto som kreslila na obyčajný papier a preto mi doň vsiakol lak a výsledok... no veď sami vidíte. Ale na to, aby ste mali lepšiu predstavu o tom ako sa robí toto zdobenie nechtov, je táto animácia postačujúca.         Na nechtoch sa to nemôže stať a preto sú jednotlivé časti pierka od seba viditeľne oddelené a celkový dojem oveľa viac pripomína skutočné pierko. :)
Menšia rada na záver: Ak chcete pre lepší efekt môžete nakoniec pierká prelakovať trblietavým lakom najlepšie strieborným. Krajšie tak vyniknú. :)
Dúfam že sa vám dnešné zdobenie nechtov páčilo. A ak máte dáke nápady na ďalšie zdobenia, kľudne mi ich napíšte do komentárov. Budem len rada, aspoň nebudem musieť vymýšľať nové  :o)
AnLen

9 komentárov: